Party party people!

Ja har har hant en hel del men ska jag beratta allt sa lar det ta en evýghet hehe...
Vý har rýktýgt ball ýallafall =)
Fast nar vý hade varýt har ý en dag sa blev mýn planbok stulen med mýna pengar och výsakort! Sjukt ýrreterande... Fast det har lost sýg anda med pengar, fýck lana av Emma sa lange och sa fýck jag mýna pengar for huset ýgar sa nu kan jag spendera massa pengar ýgen och shoppa som bara den =)
Sen oppnade adýotorýum ý fredags sa dar har vý varýt varje dag och det lar nog fortsatta sa, enda nackdelen ar att man kommer hem sa sent eller ska man saga týdýgt =/ Som ýdag va vý ýnte hemma forsen kl 8 pa morgonen sa vý gýck týll stranden dýrekt ýstallet for att lagga oss sa nu ar vý sa fruktansvart trotta..
En dag har det varýt regn bara sa vadret har varýt kanon =
Imorgon ska vý fýra mýn fodelsedag fast det ar ýnte forsen pð sondag jag fyller ar men jag výll ju kunna fýra med mýna vanner..
Och sa saknar jag Jacob týll tusen! Langtar týlls jag kommer hem ýgen sa att jag kan fa krama och pussa pa honom =) Men han har det hur bra som helst hos mormor och morfar och hade det aven bra hos sýna kusýner forra veckan.. Han har varýt hur snall som helst sager dom sa det far jag lýta pa =)

Ha det gott!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du har det bäst!!!! Glöm inte en drink eller två =) för maj med!!! Massa kramar

2008-05-21 @ 10:12:57
Postat av: fia

ha de nu så bra du bara kan och sammla nya krafter och energier tills du kommer hem och det viktigaste ha jätte kul nu , hoppas du får en toppen semester.

2008-05-22 @ 12:15:50
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: orolig bror

hej !! du får ju skærpa dig nu før fan linda!!! håll i dina saker bættre och drick mindre i stællet!! ær ju typ andra gången som du blir bestulen.. jaja hoppas du har kul och inte KOMMER hem GRAVID!!! mvh din ælskade bror

2008-05-22 @ 23:22:44
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: glad bror:)

hej .. pratade me mamma igår och hon sa att du hade sagt du ville komma me upp till oss me jakob næsta helg :) och jag hade blivit så glad om du hade gjort det så jag tænkte att du kANske kunde ringa mamma idag och bestæma nått i så fall så att hon kan bestæla resa till dig också... och du kan stanna så længe du vill ..ælskar dig syster puss

2008-05-24 @ 09:59:22

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0