nu kommer det blogg!

Det va ett riktigt bra tag sen jag skrev en ordentlig blogg så jag får försöka kratta ner det viktigaste som hänt!
Har inte så mycket tid på maj för min prins vaknar nog snart och då är det dags att träffa sjukgymnasten, hon kommer hem till oss nu så det är skönt att slippa åka inte till stan! Där är man ju för jämt tycker jag...

Va hos en psykolog och pratade angående Jacob, hur jag hade det och hur det varit och si och så... Det gick bra, grät inte iallafall men det va skönt att prata ändå...
Fick iallafall bekräftat att det kommer att ta tid med Jacobs utveckling... inte så snart som jag egentligen hoppats på.. Så jag vet vad jag har att vänta maj... Men det ska vi fixa!! Mamma och Jacob fixar ALLT!!!!

Danmark va toppen! Hade det riktigt bra och fick massa sovmorgon så det va dunder skönt!
Valpen har ni ju sett bilder på, den lilla tjockisen.. Hon är sååå söt!!
Åkte ju tåg dit med Jacob men jag passade på att åka när det va sovedags för honom så vi åkte vid 18 och va framme till 21.. Han vaknade när vi va på väg in i båten men det va inte så konstigt när det va lördag och allt och en jädrans massa fulla svenskar som skulle till danmark och sypa så det va en massa gap och skrik hela tiden... Men det gjorde inget att han vaknade för jag hade ändå fått väcka honom när vi skulle in i bilen så nu fick han chansen att pigpna till innan han träffade mormor och morfar... Han kom i säng igen vid 23.. Men han vaknade halv 7 ändå haha men då sov jag så gott =)
Shoppat en massa kläder till Jacob, vilket jag inte skulle göra hade jag bestämt man för men när vi kom in i affären så va det massa rea så bodys kostar 20:- scarfsar 10:- byxor 50:- så det va rätt svårt att låta bli =/
Fick en sommar jacka och en keps av mormor/morfar - skitfin!!
Åkte hem på fredagen igen men då åkte jag bil för mina päron skulle ner och städa huset.. Skönt!

När man inte bloggat på ett tag så är det precis som om man glömmer allt som hänt! Finns egentligen massa som jag kan skriva - om jag bara kom på vad??

Har missat massa i bloggvärlden känns det som, har ju knappt läst en blogg på 10 dagar! Fast jag har haft det underbart utan bloggen också... Men jag har en del att ta igen =) Fast inte idag...

Snart bär det av till Alanya!! PÅ SÖNDAG!! mindre än en vecka kvar nu ju hihi...
Så på onsdag ska jag åka hem till min syster och "skola in" Jacob haha... Nej men jag ska vara där i två dagar med Jacob för att visa hur träningen funkar och så är det lätare om dom ser hur jag gör istället för att ha det nerkrattat på en lapp... Så stannar jag där tills på fredag middag.. Sen är det dags för maj att packa väskan ordentligt sen kommer Ceccan och ska laga mat till oss och bara sitta och tragga lite =)
Sen på lördag åker vi till mina föräldrar för flyget går 07.00 från köpenhamn så vi måste vara där 05.00 =(
Lite jobbigt mend et tar vi igen sen hehe...

Jag har börjat inse nu att saknade efter Jacob kommer att vara enorm! ENORM!!
Sist jag va iväg 1 vecka va det en helt annan sak då killen hade kolik och det va en lättnad att få komma ifrån skriket en vecka men nu... Nu blir det jobbigt =( skit jobbigt... 
Samtidigt som om det kommer att bli skönt och att vi kommer att ha riktigt ball så kommer saknaden att finnas där.. konstant...

Nu vaknar min älskling! Ska upp och pussa massa på honom nu innan Gunborg kommer :-*

image561
så här kan man också sova... mysigt =)





Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0