Yeas!!

image508

TACK älskade Jacob!!
Han sov till 7 idag och det va helt underbart, efter att han vaknat halv 6 nu 3 dagar i rad så va det helt underbart att vakna och upptäcka att klockan va 7 (",)
Så det har nog nytta att jag låtit honom somna om med gnäll :) Så nu sitter han i sin vagga en liten sväng och så fort jag är färdig med detta inlägget så ska jag ta honom för lite mys och sen blir det träning"=gnäll&skrik"
Det lär ju bli en innedag idag då det bara snöar och snöar, jävla skitväder!! Visst är det fint när man sitter inne och tittar ut på allt det vita men usch att gå ut i det och känna kylan! Jag vill ju ha VÅR nu!!!! och sommar hade inte varit helt fel :)

Idag är det lärdag och påskafton, eller jag är fel på det? Jaja idag ska jag inte fira påsk, det gjorde jag igår med lillebror och det va trevligt :) Tittade på film, "good luck chuck", skitbra fast jag har ju redan sett den men inte lillebror så jag fick ställa upp igen på den men det gjorde absolut inget, haha gillar hur klumpig Jessica Alba är i den haha!!!

Ha det bra gott folk!

Och glöm inte bort --->(tryck) image506

(Läs inlägget här under)

image509

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0