Wwoowwww..

Funkar bloggen? Kryss i taket!!
Jädrans klödd det har varit idag då med bloggen då... Varje gång jag satt maj vid datorn så har jag med nöd och näppe kommit in på blogget men inte några långvariga stunder.. Jaja vi får se hur länge det håller i sig nu då..

Jacob ligger och sovre, han dekade direkt när jag la honom ikväll också fast idag va han uppe till 19 istället, inte för att jag tror att han sover längre men vi testar :)
Nu sitter jag och äter lite kvällsmat, smörgås blev det.. Palla laga mat när man är själv na! Men det får det bli ändring på när Jacob ska börja äta av min mat, får väl gå någon matkurs haha.. Nää det tror jag inte behövs, ska vara enkel mat till oss, men när han blir äldre så ska jag nog lyckas svirra ihop lite lyxigare hehe..

Dagen har varit hur bra som helst, inte hänt något speciellt men Jacob har varit på STRÅLANDE humör idag och det har varit underbart =D
Han vaknade halv 7 idag (skönt) bara det är ljust ute så får han vakna precis när han vill men när han vaknar vid 5-5.30 och det är mörk! Vem blir pigg av det va? Nej men det va ljust ute så jag trallade in till min prins och kände mej så pigg att jag till och med sjöng för honom hehe, det brukar jag inte göra på morgon då jag är trött i vanliga fall men som sagt, det går mot ljusare tider och då blir det mer sjungande =D
Sen gick vi och la oss i mammas säng och bara mös och gosade, och vi låg där ända tills han ville ha mat och det va 2 timmar efter uppstigning! Så jag gjorde iordning en flaska välling och så la vi oss igen och mös medans killen fick i sig maten..
Sen fick killen sitta i sin vagga medans mamma gjorde sig iordning och så va det Jacobs tur att bli vid gjord..
Sen va det dags för oss att bege oss ut, så vi gick till Lillans konstutställning och snackade med Lillan, va såå kul att träffa henne igen.. Och så har hon så grymt snygga tavlor! Verkligen min stil på tavlorna.. Jag har redan en tavla från henne men jag skulle vilja ha många fler men det finns ingen plats i min lägenhet för fler tavlor så jag får vänta tills jag skaffat större och hoppas på att hennes tavlor fortfarande är av lika stort intresse =D
Men det va skönt att träffa henne och prata, pratade mycket om Jacob så klart hehe..
Sen gick jag hem till Ann och Anja och stannade där i 1½ timme sen skulle dom hem till släktingar och äta janssons =( det har inte jag ättit något av men dom lovade att äta lite för mej med =)
Jacob har iallafall varit helt underbar både hos Lillan och Ann&Anja så det har varit kanon om man säger så ,-)
Sen va det dags för killen att vila middag och jag tänkte sätta maj vid datorn men den klöddade så ja det blev inget då så jag ställde maj och tog disken istället och vattnade mina blommor och bara tog det lungt istället..
sen vaknade Jacob och vi mös lite till sen va det dags att träna och det gick hyffsat idag, visst lite sura miner men inte som det brukar vara så det va skönt.. Sen fick han kvällsmat och så gick vi ner till morbror och kollade på tv i 1½ timme utan gnäll!! Han bara satt i mitt knä och va helt lugn medans jag tittade på tv!! Helt otroligt!!
Så va kan jag säga... DENNA DAGEN HAR VARIT KANON!!!! Me love days like this, yes!!
Så nu håller jag tummarna på att morgondagen blir som idag eller iallafall nästan =D=D=D

Slänger in lite gamla bilder på min prins
(Har fortfarande ingen kamera)

image513

image514

image512

Puss puss puss



 image515

Kommentarer
Postat av: martina

tack så mycket:)
hehe vilka söta bilder på din son, också väldigt söt! :)

ser att bloggen krånglat för dig med, blir tokig! jag gav upp när ja skulle skriva ett inlägg då allt försvann men nu verkar d funka igen..

2008-03-24 @ 21:18:02
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0