Vinden har vänt..

Ja det kan man verkligen säga att den gjorde hmm.. Har jag någon gång sagt att min bebis är knäpp? För ärligt det är han.. Efter förra inlägget så gick jag in till honom och ja jag behövde knappt titta på honom försen han tjuter av glädje hmm okej vart tog surisen vägen då?
Ja men det va skönt iallafall så vi satte oss i soffan och mös lite (tänkte lagt han men hade han vaken för att få lite gos själv) efter ett tag så bytte jag på honom och fixade med mediciner och välling och i vanliga fall så brukar han bli uttråkad och gnällig när jag gör det men inte ikväll(?). Kändes som om det va menat som ett litet förlåt från hans sida, gullunge..
Så fick han välling och medicin, provar utan hostmedicin ikväll för det gick bra inatt.. Och så va det sängen som kallade men då fick han nog lite flip eller något, tror jag fick se alla hans charmiga sidor i sängen.
Men jag sa godnatt och släckte lampan och gick ut, hörde han prata ett par minuter sen somnade han..
Va ju tvungen att ta kort på han i sängen..



image386

image387
(god natt säger Jacob)
Mamma älskar daj Trollunge!!


Jaha annars då? Det har inte hänt så mycket idag, va ute på promenad men hur jag än försökte att gå snabbt så saktade jag bara ner hela tiden, blir så för mej när jag tänker..  Så dagens promenad kändes knappt lönt men men bättre en långsam än ingen alls.. får ta igen mej imorgon, hoppas jag!
Skulle egentligen fixa resten här hemma men ska jag vara ärlig så är jag inte på humör för sånt ikväll, kanske senare.. Får se.. Nu ett tag fram lär jag sitta här framför datorn och uggla, se om jag hittar något roligt..
Sjukt besviken på Ellos eller ja mej.. Men i fredags så hade jag lite planer på att möblera om och så kom jag på en lösning men då behövde jag en tv-bänk så jag gick in på ellos och hittade ett som skulle passa perfekt, i silver som tvn då, och billigt! Kostade 399:- billigt och bra för mej som inte har så mycket cash för tillfället! Så jag beställde det med en gång.. Men efter ett tag så kom jag på att tänk om det inte får plats och så va det för sent möblera om på fredagen så jag tog bort min beställning igen. Igår möblerade jag om och jadå tv-bänken skulle mycke väl få plats så jag gick in på ellos igen, 999:- kostade det nu!! Men åhh då va det bara ett erbjudande och antagligen bara för februari månad.. Attans också!!!
Så jag får vara utan tv-bänk så länge och tvn står på 2 pallar, faktiskt riktigt stabillt vilket jag inte trodde.. och det kommer ändå att dröja länge innan Jacob kryper så då har jag hunnit hitta någon annan tv-bänk..

Någon som vet vart man kan hitta tv-bänkar till bra pris?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja på jysk :) även öb.. öb har jysk saker oxo som de säljer billigare

2008-03-02 @ 19:56:36
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: Tu Madre

Mysigt, men då fick du som du hade velat. :)

Ikea har billiga tv-bänkar. kolla där?

2008-03-02 @ 20:16:38
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0