Underbara Vänner!

Ja jag har minsann underbara vänner har jag kommit fram till :) Fast det visste jag redan!!
Började med att Tess ringde och erbjöd sig att vara barnvakt ikväll och det va jättesnällt men jag hade ingen dricka eller pengar, mina sista pengar måste jag ju ha till Jacob så klart... Så jag fick tacka nej :(
Sen skicka jag meddelande med Lisa och så erbjöd hon mej barnvakt + vin :D men fortfarande så va det pengaproblemet ju så jag fick snällt tacka nej till det också, kan ju inte trolla och jag har ju faktiskt satt maj i denna sitsen själv så jag blev inställd på att stanna hemma och ja inte mycket att göra..
Sen kommer Ken, Tess kille, hit nästan precis och hade med sig 6 cider till maj + pengar och hälsade från Tess att "nu har du ingen återvändo" jaha! okej så Tess kommer och hämta Jacob efter att hon kommit hem från Ikea och så ska dom ha Jacob imorgon och tar med honom när dom ska hämta Kens nya bil så jag får sovmorgon också :D
Så tack Lisa för att du försökte, verkligen jättesnällt..
Och tack Tess för att du löste det :)
Och Emma here I come!!!
Ska bara försöka få tag på Emma med och övertala henne till att vi sitter här hemma så behöver jag inte stressa... Hoppas det är okej :)

Har precis pratat med Emma och visst kunde vi sitta hos maj :D
sjukt gött!

Så visst har jag underbara vänner??
Tack Lisa och Tess!!
ni är guld värda

Kommentarer
Postat av: Tess

hrm... vasigo.. men Ken va me o hjälpte till :) de e han som har sjungt för jacob nu :)

2008-03-13 @ 08:34:02
URL: http://killertess.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0