Tidsfördriv

Denna har jag snott av Lilla Anna (",)

Namn
-Linda
Födelsedag - 25 Maj -82
Hemstad - Kristianstad/Åhus
Ögonfärg - grön/brun
Hårfärg - Brunt
Längd - 162
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Sitter uppe för länge
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 37 till 38 (39/40 i vissa)
Är dina föräldrar skilda - Nej, men det va nära en gång
Skor idag - inne barfota, ute skatarskor
Svagheter - choklad
Rädslor - Små trånga vrån, typ gångar i berg usch
Mål för året - Träna Jacob, Leva livet, Vara en bra mamma
Det första du tänker på när du vaknar - Lite till...
Bästa kännetecken - Mitt efternamn

Favorit;

Färg - Svart, Grön
Mat - Taco
Sport - hm...
Djur - Har inget djur..
Glass - Ben&Jerry
Affär - H&M och nätet
Sallad - Räksallad
Skådespelare - finns många
Låt - Jessy - Dancing in the dark
Nummer - 5
Årstid - sommar
Parfym - Escada eller amoramor
Kroppsdel på motsatta könet - Ryggen

Vänner & Livet;

Vad vill du bli när du blir stor - Stor? hmm rik och så vill jag bli den bästa mamman som finns
Hur vill du dö - Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig - min syster
Vem är mest högljudd - Lisa"fisa" hehe
Vem får dig mest att skratta -Tess
Vem har du känt längst - Camilla
Vem är blygast - ingen e blyg
När grät du mest - När Jacob åkte till Lund
Bästa känslan - besvarad kärlek! <3
Värsta känslan - Att inte kunna göra det jag vill
Vart vill du bo i framtiden - Utomlands hade varit gött
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Min vikt
Hur länge tror du att du kommer leva - Jag gjorde ett test och jag har för mej att jag skulle bli 80 år

Har du någonsin;

Varit kär - jadå
Moonat nån - nej
Blivit dissad - ja visst
Rymt hemifrån - nej inte va jag kommer ihåg
Föreställt dig ditt ragg naken - kvem har inte det?
Skolkat - oh ja många gånger
Tänkt på självmord - aldrig! inte min stil
Sovit utomhus - Ja, i tält
Gråtit i skolan - Ja
Velat bli modell - seriöst nopp?
Varit otrogen - mmm mja det har jag nog ja hmm
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Klart jag har, vem har inte det?
Sett en död människa - många gånger
Druckit alkohol -det händer väl ;)
Använt droger - Har ju testat om jag ska vara ärlig..
Ätit sushi - ja, men inte på resturang
Varit på scen - ja.. på skolan
Snattat - en gång och blev tagen sen har jag aldrig gjort det igen
Retats - det har väl hänt
Blivit nerslagen - nerslagen? nej... slagen?? några gånger (av killar)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0