Tidsfördriv..

I väntan på att Jacob ska vakna så slänger jag in en onödig sak som jag hittade på Teeaassssaaannsss blogg


  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Jag har google som startsida, lillebrors som valt tror jag och ja jag bryr maj inte precis...


  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Massa småbilder på Jacob, över hundra... För att det är den vackraste prinsen i världen..




  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?

På alla hjärtans dag så hade underbara Tess varit nere på stranden och ritat ett hjärta i sanden och skrivit Jacob i det och skickade det till mej.. Måste jag förklara varför? na!

 

  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Sitter i köket och ser Strids fula volvo hehe... Ser ett rött litet hus, ett vitt hus och en jädrans massa buskar oh lite träd... och så ser jag en liten fågelholk precis utanför..


  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?

Cecilia Vennersten

Det vackraste och Sjunde himlen finns - går på repeat ofta vid datorn





Kommentarer
Postat av: Anonym

då kan du juh köpa alla caspers nya byxor t din pojk hahaha.... kramis

2008-03-07 @ 11:12:49
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0