Snällt..

Pratade precis med Berit, jacobs gräddfarmor..
Hon sa att det va synd om maj som inte kunde vara med och fira Emma och hade hon bara känt Jacob lite mer och Jacob känt henne mer så hade hon ställt upp :) va snällt....
Men som sagt så har dom bara träffats ett fåtal gånger men nu ska jag och Jacob följa med och bada med henne och Villiam varannan söndag så ser vi hur det blir i framtiden, kanske det funkar..
Jacob är som sagt inte världens lättaste barn att passa och speciellt inte om man inte vet små lnep med honom..
Det är inte precis kul att passa ett barn sojm gnäller hela tiden =/
Men det va snällt att hon tänkt tanken :)


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tro mig, jag försöker gå upp i vikt ! jag är så smal så att det är pinsamt att ta på sig jeans si strlk 25 och de sitter löst ..

2008-03-12 @ 14:33:06
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

hm, vet inte vilket är värre. det beror nog på vilka anlag personen i fråga har. själv är alla mina släktíngar smala . tex min mamma som har 5 ungar är lika smal som jag!

2008-03-12 @ 14:42:31
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0