Snabbt inlägg!!

Sitter här och har precis lagt min buse, förstår inte vad det varit med honom för han har total vägrat att sova middag nu på två dagar så han har kommit i säng tidigare för humöret är ju inte på topp precis :)
Håller på och gör iordnig här hemma lite, har ju fått lite växter av min mormor som jag gjort vid och satt på plats och va fint det blev, så mycket bättre med en massa grönt istället för inget alls... Är ju inte så förtjust i blommor men växter det gillar jag.. Bara det att jag har lite svårt för att komma ihåg att vattna dom och så så dom vissnar väldigt lätt fast dessa behövde man  bara vattna en gång i veckan! Så jag ska nog fixa detta :)
Snart kommer Emma så jag måste hinna dammsuga färdigt innan hon kommer så med det säger jag hejdå!!
puss puss

image451image452

God natt säger Jacob!!


(Ikväll sker det nog)
*Hoppas hoppas hoppas*


Kommentarer
Postat av: Berit Robin

ja nog sker det allt som vi hoppats.

2008-03-10 @ 19:09:17
Postat av: Berit Robin

hoppas också att mormor hann sy 45 kläderna*S*

2008-03-10 @ 19:11:42
Postat av: Berit Robin

ja nog sker det allt som vi hoppats.

2008-03-10 @ 19:58:46
Postat av: linda

så söt han e...

2008-03-10 @ 20:26:10
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Tess

nu e ja helt jävla nervös..aaaaaaaa

2008-03-10 @ 21:28:25
URL: http://killertess.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0