Sängdags..

Nu va det åter igen dags för mej att krypa ner, ska bli riktigt skönt..
Filmen jag tittade på va ingen höjdare och inget jag rekomenderar..
Handlade om en pundare som snott en pistol av sin langare och ska nu sälja den till en rik snubbe. Men langaren fattade att det va pundaren så han letade upp honom men pundaren skyllde på en annan kille.. Så filmen handlade helt enkelt om letande, slagsmål, hot, mord och bla bla bla sådant som det brukar handla om i filmer som handlar om knark... Ja ja hoppas ni förstår va jag menar och filmen va ingen höjdare...

Men sov gott alla för det ska jag..



Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Hoppas ni får en bra dag idag!

2008-03-24 @ 12:54:08
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0