Så Liten Han Va!!!

Och så j*vla sööött!!! Lille knodden! Va roligt det va att få träffa liten idag hihi
Tyvärr så får jag absolut inte ge ut mer information av min syster om vikt längd eller att lägga ut bilder =/
Hon vill inte att fakta ska komma i fel händer, jag får snällt vänta tills bebis kommer på födda.nu (om den gör det) det vet man aldrig hehe.. men jag förstår henne, i och med att vi inte har någon aning om vem som läser min blogg så vet man inte hur dom är.. Men jag har iallafall tagit lite bilder som jag tyvärr inte får dela med mej men jag ska sitta och gotta maj med dom nu hihi sötingen ju! Skulle egentligen velat lägga ut ALLA bilder men tyvärr...
Jag kan bara säga att han va såå liten asså, så liten!
Nu längtar jag som hundan på att dom ska komma hem :) så att jag kan få hålla bebis, hade inte så mycket tid på bb.. Fick egentligen inte kommit in och träffat dom men med lite snällt fjäsk så gick dom med på det en liten runda...
Och min syster va lika duktig som mej! Klarade sig utan smärtlindring, stolt över dej syrran!!!

Det gick bra hos sjukgymnasten, tyckte att Jacob blivit bättre med att hålla upp huvudet stadigt men han vill inte riktigt vända sig från rygg till mage, han gillar det inte riktigt och även om man hjälper honom lite så går det inte riktigt.. Men hon har visat en del övningar som jag ska göra här hemma flera gånger om dagen i och med att han är så stel i ja hela kroppen så bara för att inte riskera att det förblir så så skulle jag göra dessa och det roliga är att dom har jag redan gjort hemma, inte exakt som henne för man vågar ju inte riktigt dra i han så mycke men nu visade hon hur långt jag kunde gå och så och det va en mycket bra bit mer än jag brukar göra så nu vet jag det...
Ska träffa henne en gång till innan jag går över till hab helt och hållet och den gången ska jag träffa henne från hab samtidigt.. Det skulle nog bli om 3-4 veckor trodde hon..

Jacob har varit kanon duktig idag :) riktigt stolyt är jag för min lilla bebis..
Väckte Jacob halv 8 och gjorde vid honom, gnällde inget på hela vägen till bussen, inget gnäll i bussen och va jättesnäll hos sjukgymnasten och sa inget när vi hälsade på syster och bebis och va jätte lugn på bussen hem och hela vägen från bussen hem också och då har han varit vaken 3 timmar vilket är väldigt ovanligt för Jacob på det första passet. På morgonen brukar han bara vara  vaken max 2 timmar och det är max...
Så ja idag än så länge så är jag duktigt stolt :)

hej hej
nu ska jag titta på bebis bilder hihi..


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

det e lite från mina forum i familjeliv oxå som fått lösen.. O vet itne hur många av dem som läser.. hade varit kul att veta. men tror jag ska häva lösen..

2008-03-11 @ 11:49:07
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: tinkerbellan

jag ÄLSKAR kommentarer.. hahaha så Jag vill ju att dem ska kommentera mera..

2008-03-11 @ 11:54:36
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Emma

tack så mycket gumman =)
Såklart läser jag ju din blogg med och den tillhör oxå mina favoriter men om jag skulle börjat rada upp alla mina favvisar så skulle listan blitt lång hihi ;)
Jag brukar oxå läsa t ex Kenzas om jag inte har nåt å göra hihi!
kramis

2008-03-11 @ 20:59:25
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Tu Madre

Jo, när hon var 3-4 månader var hennes kinder riktigt stora... som störst.

2008-03-11 @ 21:17:36
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0