Om en timme...

...ligger min pojk i sin säng för natten och jag ska börja planera själva möbleringen (",)
men jag är nästan säker på hur jag ska ha det och jag tror att det blir bra hihi..
det konstiga är att hela kvällen igår så grejade jag i köket och möblerade om i skåpen och försökte få mycket plats som möjligt men ändå ser det ut som kriget i mitt kök haha.. det är ingen som kan se att jag gjort vid i köket men jag vet iallafall, men det kommer att synas sen!
så min lördagskväll blir det bara städ, fast denna sortens städ är rolig iallafall så jag kommer att ha kul..
annars idag så har jag och lillkillen varit ute på promenad, inte så länge men en timme iallafall. hellre en liten runda om dagen än ingen alls eller?
sen kom Lisa hit en runda och berättade om gårdagen och så pratade vi massa annat också såklart..
Jacob sitter i sin vagga och pratar och lyssnar på barnvisor, skönt att han roar sig själv i vaggan.. lite avlastning för min del men shit va jag kommer att sakna vaggan :( men det är 1 kg kvar tills han inte får ha den mera så det dröjer ett tag till, hoppas jag! den är nog den bästa presenten jag fått till Jacob, helt underbar!!
nu ska jag pyssla om min prins lite till innan det är dags för sängen...




Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! All choklad är gott och nötter och godis...jag är verkligen en gotte man...hahahha... ha en skön kväll...kram kram

2008-03-01 @ 17:25:07
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Hej! Tack för kommentaren!
Alices pappa har inte varit med i bilden alls. När hon var nyfödd träffade jag antonios pappa och vi flyttade ihop när hon var ca ett halvår. ett halvår senare blev jag gravid igen, men han åkte in häktet i samma veva. när han kom ut drygt tre mån senare lämnade jag honom och då var jag lite mer än halvvägs gravid.
så jag har för det mesta varit ensam (och ensam gravid också), och är nu ensam på heltid.
men jag trivs bra som det är! :D jag har rutiner och fasta vanor så dagarna flyter på bra.

2008-03-01 @ 22:48:52
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0