Ögonläkare

God morgon!
Solen skiner och det är helt underbart, önskar bara det varit lite mera varmt i luften men det är så skönt ändå!!
Ja det blev ingen dusch igår kväll så nu är jag nyduscha idag istället och det är ju faktiskt skönare också..
Vet inte riktigt när Ceccan kommer hit men hon skulle höra av sig när hon cyklar hemifrån, ochå sätter jag på ugnen för här ska det bjudas på krydderbollar från Danmark mmmm mm.. Det så himla gott,...
Jacob sitter i sin vagga, har precis vaknat typ och jag ska snart in och tvätta honom och klä på honom och ha lite morgon mys innan Ceccan kommer..
Vi går väl hemifrån maj vid kvart i 10 så har vi riktigt goa tider på oss för bussen går ju kvart över..
Jag hoppas det går bra hos ögon idag, fast jag tror nog att han ser lite dåligt.
Ha det så bra!
puss..

Va ska ni göra en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag hmm ingen aning riktigt hihi. hoppas d går bra idag kramis

2008-03-05 @ 11:01:07
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0