Ny vecka

usch ny vecka, veckorna bara försvinner.. Man  hinner ju inte andas knappt!
Så va händer denna vecka?
Idag ska jag träffa min syster och Villiam, mosters kille, vi ska ut och gå någon gång i eftermiddag..
Jag tror att Emma ville följa med också så jag får ringa henne lite senare, ska ju låna hennes leggings och jag vet inte ifall syster orkar gå enda hem till henne så jag hoppas hon följer med men det tror jag.
Iorgon, tisdag, ska jag först in på sjukhuset med Jacob och träffa sjukgymnasten Maria och ja hon lär nog inte bli speciellt imponerad av Jacobs framsteg =/ Hade den bästa drömmen ever inatt... Drömde att Jacob började gå utan att krypa först haha det va riktigt härligt att se när han gick och snabbt gick det :) men jag får nog fortsätta drömma ett tag till för har man inget intresse så har man inte.
När vi varit hos Maria så ska jag träffa Madde med Mathilda och det ska bli trevligt :) Så det blir en runda på Andys och där har vi ju inte varit så det ska bli kul..
Jag hoppas att min syster fått bebis för då får jag ju träffa bebisen när jag är på sjukhuset  men ja systers kille tror att det ska komma bebis idag så ja vi får väl se :)
Jag har köpt sådana mini mini kläder till bebben hihi storlek 40, asså fatta va litet det är!
Onsdag och torsdag vet jag inte vad jag ska göra riktigit, har inget inplanerat.. Måste ut på jobbet och fylla i på datorn om hur länge jag ska vara hemma till snälla rara söta arbetskollegor kan ni skriva en kommentar och berätta för maj när Marie-Louise är ledig denna vecka? Vill ju att hon ska vara där så att jag inte gör något fel, trots allt 1 år sen jag gjorde något på Dam =/  Eller om du själv svarar Marie-Louise.. Jag vet ju inte vilka ni är som läser.. Men hade varit bra ifall ni kunde svarat på det, Tack! (",)
Så antingen onsdag eller torsdag ska jag ut på jobbet så får vi se vilken dag det blir..
På fredag ska vi fira Emmas 20års dag och det ska bli trevligt, kan ju tyvärr inte följa med ut men inget att göra åt det. Men så länge vi är i Åhus så är det inga problem, då har lillebror babyvakten men vaknar sen Jacob så måste jag kunna ta mig hem direkt. Lillebror klarar nämligen inte av att ha honom för länge, blir nervös och får massa utslag stakaren.. Så när flickorna åker till stan så åker jag hem men jag får iallafall vara med och fira lite och det är huvudsaken..
Sen i helgen vet jag inte riktigt, jag hoppas att min syster fått bebis för då ska jag gosa hihi men annars är jag litta sugen på att dra till Simrishamn =/ men det får nog vänta eller? Ja jag får se, blir ju bara en dag jag är där isåfall så jag vet inte om det är lönt.. Kanske lika bra att vänta tills nästa helg för då blir det ju hela helgen aja vi får se va jag gör! Saknar ju min lilla Camilla :(
Och jag saknar mina föräldrar med, jättemycket!! Längtar tills dom kommit på plats, då ska jag Jacob och lillebror åka och hälsa på :) *längtar*
puss puss

Kommentarer
Postat av: Tess

säg till när du ska ut till jobbet... så hänger ja o jacob... :)

2008-03-10 @ 11:21:30
URL: http://killertess.blogg.se
Postat av: Berit Robin

Ja du lille Jacob, glöm den promenaden. Du får nog vndra ensam me din mamma eller sitta och ha det lugnt i din stol.
Moster ska lämna en fjäril åt dig istället en liten kusin som håller på att sprängas ur sin puppa.
hoppas mormor har kommit igång med symaskinen och storlek 45 annars tycker jag du ska säga till henne och sätta fart.
Kram Gräddfarmor.

2008-03-10 @ 15:04:42

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0