Ny dag Nya tag

Tisdag idag och solen skiner, så härligt..
Ska spendera dagen med Jacob och Emma, ska ut på promenad idag och ska till kvantum och hämta paket..
Tror nästan vi ska laga något att äta tillsammans ikväll men vad får jag se när Emma ringer, hon skulle ringa när hon vaknat.. Hon va litta fuller igår hihi, dom hade öl/vin/sprit provning på jobbet..
Sen ringde Lisa och berättade att man kunde framkalla 100 kort på fujidirekt och endast betala portot på 29 kr så det ska jag göra, ska bara gå igenom alla kort på Jacob och det lär ta LÅNG tid usch... Men det lär nog inte bli idag utan vi tar det en annan dag, kanske imorgon..
Nu sitter min bebis i sin vagga och lyssnar på vaggvisor, mysigt.. Ovanligt att han sitter där eller hehe.. nej men det är skönt så länge jag kan ha den och kunna göra lite saker för sig själv..
Jisses va det snöade igår då!! Vilka bamseflinger som kom!! Tur det inte va kallt för hela familjen avbröt flytten och sprang ut i snön och fångade flingor i munnen hahaha, undra va grannarna trodde hehe.. Och Jacob va också med ute men han brydde sig inte som vanligt.. Men kusin Villiam tyckte det va roligare och försökte fånga dom i handen..
Det va riktigt fint att se snön falla och ännu finare när snön försvann haha... Nu är det bara lite snö kvar och det dröjer nog inte länge till tills det är borta (",)
Jag har en blogg som jag följer flittigt just nu, nyligen börjat.. Men haf fått lite insperation av henne så jag ska börja lägga upp dagens outfit på Jacob i fortsättningen, tycker att det är såå sött..
Ska bara ta kort på min prins så lägger jag upp det snart..
puss och hej

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0