Nej..

Idag ska jag inte sitta och glo på melodifestivalen eller framför datorn!
Inte sitta framför datorn nu på ett tag utan jag ska titta på någon film och jag hoppas att det blir en bra. Får se va det blir, kanske Hitman.. Har ju hört att den ska vara bra...
Och varför ska man glo på melodifestivalen? Man vet ju redan vilka som tävlar och hur dom låter så det räcker med att man går in på någon av dom större bloggarna 21.31så vet man vem som gick vidare hehe.
Visst misar ju våras alla drömkille ^^ Björn Gustavsson ^^ härliga kille..  Så antingen sitter man uppe lite längre och får den genom youtube eller så väntar man till imorgon för han lär inte försvinna...
Nej melodifestivalen är såå överskattad!

Hoppas ni alla får en trevlig lördag!


Föresten någon som kan förklara för mej hur man "stämplar" sina bilder??


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0