Natti natti!!

Nu har Emma, Sanna Josse åkt hem och jag har precis duschat och planerar att lägga maj!
Vi tittade på en rysare, kommer inte riktigt ihåg va den hette men jag tror den hette "unrest" men jag är inte riktigt säker.. Men den va klart värd att se.. Tydligen skulle det vara den första rysaren med riktiga lik, men det vet man ju aldrig? Men det skulle verkligen inte förvånna maj alls...
Ska ju till sjukgymnasten med Jacob imorgon och ska vara där kl 9 så det gäller att ställa klockan.. Måste ta bussen antingen från maj 5 över 8 eller från glashyttan 5 i halv 9 men då får jag gå en liten bit och behöver gå hemifrån 10 över 8 så det blir att man kan sova lite längre ;)
Men jag tar bussen från glashyttan för då är jag på sjukhuset 10 i 9 så det blir rätt lagom annars är jag där till halv och det är inget vidare kul att sitta och vänta en halv timme så ja det blir den sena bussen...
Lär ju få ställa klockan för man vet aldrig när Jacob vaknar, vaknar allt mellan 7 och 9 och när man ska göra något så vaknar han sällan i tid så det blir att mamma får väcka gullegrisen och så får han välling på bussen, det gick ju bra sist så det blir säkert bra nu med :)
Skulle egentligen träffat Madde imorgon men det blev inställt, tråkigt men jag förstår varför. Det är lungt, finns många andra dagar man kan träffas ju :)
Men kanske får träffa något litet istället hihi *hoppas hoppas*

Nej nu letar jag mej till min säng, är lite trött för en gångs skull och tur är väl det :)

puss puss

ps. Ingen på MBH som vet hur Marie-Louise jobbar i veckan? Hade varit snällt om ni kunde kollat upp det..

Ha det bra alla och god natt!!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0