Lappen för ögat

nu har Tess och Ken varit och kidnappat min son, så här är tyst och lungt..
Dom ska till jons och köpa massa glass så jag hoppas dom hittar något till maj! Glass är så fruktansvärt gott!! Skulle helt ärligt kunna äta hur mycket som helst =/ och gott ät det!!
Dagarna bara flyger iväg, Jacob vaknade 9 idag och snart ska han sova igen hallo!! Men han är ju så trött på kvällarna så det är lika bra att lägga honom... Men det känns som om han precis har vaknat ju..
Idag ska vi betala resan whii va skönt! Känns alltid så bra när det är gjort.. Sen är det bara väntan kvar, längtar tills vi får taxfree katalogen. Då blir man ytterligare fattig för några gränser där har jag svårt att sätta, en sal vet jag med säkerhet är att jag INTE ska beställa någon parfym för det har jag så att det räcker och blir över!!

image421

mina absoluta favoriter är dock: Hugo Boss intense, Escada, Amor! Dom används flitigt (",)
jag gillar ju alla av mina parfymer, köper ju ingen som jag inte gillar...
så någon parfym ska jag inte ha iallafall...

Idag har jag självklart haft lapp för Jacobs "friska" öga så att han tränar det dåliga och ja jag måste säga att han är för j*vla söt min grabb när han har lapp för ögat hi hi.. Hade varit lite kul ifall lappen varit svart men det är dom inte



image425

Pratade precis med Tess och där fanns tydligen inte så mycket gott kvar.. Blev lite jordgubbsglass och chokladglass (",) så det får räcka så gissa vad jag ska smaska i maj ikväll hihi... gott gott gott!!!
Nog om glass, istället för att vara onyttig hela tiden så sitter jag faktiskt och äter hyffsat nyttigt nu hehe danskt potatisbröd som är grovt!! Så underbart gott så de e inte klokt.. Lär ju bli att man beställer hem sånt i fortsättningen hehe... Och ännu godare blir det med dansk leverpastej och gurka på mmmm mm...
Har jag berättat att jag gillar dansk mat, eller ja frukosten gillar jag mest hihi...
Men nu är iallafall Tess, Ken och min prins på väg hem så jag tänkte lägga upp lite bilder på Jacob sen avsluta mitt bloggande för kvällen, återkommer kanske senare.. För helgen är ju familjens tid och då har man inte tid för bloggen..  sch sch!!

image426






Kommentarer
Postat av: Berit

Du Linda, gud så fint kort på dig och Jacob. Söt är han med Lappi-Lappen också.
Pussa honom från mig.
Ha en go kväll.

2008-03-07 @ 22:23:35
Postat av: Tu Madre

Tack för kommentarerna! :)
Hoppas allt är bra med er. Hur ofta måste Jacob ha lappen för ena ögat? Härliga bilder på honomm, lilla charmtrollet!

2008-03-07 @ 23:55:03
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0