Kvällsblogg

Nu är klockan lagom till att krypa ner så jag ska faktiskt vara duktig och lägga maj i tid :)
Dagen har varit bra för övrigt, Jacobs tand syns mer och mer så det är väl bara en tidsfråga innan man ser den tydligt.. Jag ser den iallafall och även inomhus hehe, förut såg jag bara den när jag va ute ju...
Har varit duktig och fixat min internetdosa idag och så att jag kan betala räkningarna med den, innan betalade jag med bankgiro men det sa jag upp idag och fixade det andra så nu har jag varit duktig och betalat nästan alla mina räkningar så nu är det bara hyran kvar och den tar jag den 27e..
Sjukt va det snöade när jag va i byn då!! När jag gick va det bara små små flingor, knappt märkbart och sen när jag va inne på konsum så kom det en tant som gnällde på vårat oväder och jag bara hmmm okej. Men sen när jag stog i kön så såg jag verkligen hur mycket det snöade! shit!! jaja men det va bara till att traska vidare i ovädret, gick in på barnlek en runda och köpte lite bebiskläder till Elias, blev en svart body med laban och ett par röda byxor med laban (dom hade inte båda i svart i samma storlek men då jag tycker att det är fint med rött och gärna har rött på min son så brydde jag mej inte och det gjorde inte Elias heller hihi) Han kommer att bli såå tuff i sina kläder... Men där va så mycket jag ville handlat till Elias, Jacob och Villiam men det tyckte inte min plånbok =/  och så har dom så fina kläder från molo där ;) jag blir så fjantig så fort det är kläder med stjärnor..
Hämtade ut ett paket från lindex idag med kläder till Jacob. Hade beställt ett par skor och det va inget bra kan jag säga, min lille kille har ärft sin mammas fötter och dom är små och tjocka och breda haha. Och dom här skorna som jag köpte va det inget skosnöre på utan gummiband och ja det va ett helvete att få på han dom men sen när jag väl lyckades så va det mer än 1 centimeter kvar på längden =/ men det löser sig, får fixa skosnören för skorna var riktigt söta :) och så va där en jacka som gick i samma mönster som skorna ( i brunt/grönt). Köpte även det här med tag 3 betala för 2, 2 bodys- 1 grön och 1 lilla/grön mönstrig och så ett par vita byxor i velour (eller hur det stavas).
Ja och så har vi varit hos Tess en runda, hon fick lov att vara barnvakt medans jag cyklade och hämtade paketet och så stannade vi där tills det va dags för Jacob att sova.. Jag hoppas verkligen att han sover längre imorgon *please*  för jag är verkligen ingen människa klockan 05.30 seriöst usch... nej imorse fick han somna om så kanske han gör det imorgon också.. Fast igår fick jag aldrig honom till att somna om så då va det bara till att stiga upp.. Visst det är mest i början som man är dunder trött och sen efter ett tag så blir man pigg.. jaja jag får se hur länge han sover imorgon..
Hela kvällen har jag suttit vid datorn (förutom när jag snabbstädade efter Villiam) och tittat på underbara katter =D=D vill ha vill ha vill ha nu!! Men jag får vänta, om jag vill ha den rätta färgen så får jag vara snäll och vänta och det gör jag så gärna, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...
Och så har jag snurrat runder på internet för att samla poäng, när jag fått tillräckligt med poäng så får jag biobiljetter eller presentkort =D kan det bli bättre.. Och snart har jag fått ihop till ett presentkort på 300:- hmm men undra bara vart jag ska ta presentkortet på... BR kanske eller polaren o pyret eller H&M mmm ja det finns många ställen man kan välja på...
Vill ni testa så kolla in denna sidan, det tar lite tid men ett tu tre så har ni sammlat ihop era poäng och blir belönade, det gäller att vara smart...

Tryck på den röda för att komma till sidan =D
Lycka till!!!

image501




Kommentarer
Postat av: max olivers mamma caroline

glad påsk till er...
mvh caroline max oliver....

2008-03-21 @ 11:04:42
Postat av: TUMADRE

du kan fördela dina 300 kr ;)
100 på pop, 100 på hm och 100 på br :D

Glad påsk!

2008-03-21 @ 11:57:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: linda

Max Olivers mamma Caroline: Tack desamma :)

2008-03-21 @ 12:15:05
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: Anita & Stefan

Hej Linda o Jakob

Ville bara önska er en GLAD PÅSK.

Påskkramen på er.

2008-03-21 @ 14:47:19

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0