Invandrare

Ska bara ställa till det för sig! Inte konstigt att man dra alla över en kant va!
Varför inte skilja på vad som är sitt och mitt..
Mina grannar har nog haft en rolig morgon iallafall och visst what ever! Nyfikenhet finns överallt..
Yaser som jobbar som sommarvikarie på mitt jobb körde oss hem inatt mot bensinpengar och hans kompis "Charlie" åkte med och han känner Emma, har själv träffat honom några gånger också..
Men iallfall så hade vi roligt och skrattade och pratade och skämtade, skit kul hade vi! Sen började klockan bli mycket, över 4, så jag och Emma ville lägga oss och dom trodde helt ärligt att dom skulle sova hos oss?? Men hallo vart då? Jag har bara sovplats till mej och Emma så jag sa att dom inte kunde.. Och då blev "charlie" arg som tusan, gick och surade och så men varför skulle dom sova hos oss, eh nej nej hej med er :)
Jag, Emma och Yaser gick ut för att ta en cigg ihop innan dom skulle hem och "Charlie" gick på toa, tyckte det tog lite lång tid och vi skämtade om han gjorde nr 2.. Så jag gick in och ropade efter honom och då stack han ut huvudet och undrade vad jag ville och jag sa att det va inget och gick ut igen, tyckte också att jag hörde något som klingade till på toaletten. Gick ytterligare ett tag sen ropade Yaser efter honom på deras språk (vet ej vad) men Yaser gick till bilen och efter kom "Charlie", tyckte han hade lite bråttom? Jag gick in på toaletten direkt och öppnade mitt skåp! WHAT!! Då har den lilla idioten tagit 5 av mina parfymer och en som jag köpt till min bror!! Och även min digitalkamera va borta så dom hade snott saker för mej för ett värde mellan 5000-6000kr!!
Ringer direkt till Yaser och säger till dom att komma tillbaka med mina saker, dom är iväg i 5 minuter sen kom dom igen och spelade så jävla dumma att jag trodde jag skulle explodera när som helst!!
Ringer till 112 och snackar med en tjej som skickade bil till oss, tog ett tag innan dom kom men jag hade tjejen i mobilen hela tiden, skönt för den där "Charlie" kan bli rätt hotfull och kan nog göra vad som helst... Han va lite hotfull men det hörde hon jag pratade med och anteknade allt hon hörde..
Till slut kom då polisen, 2 bilar..
Men killarna blånekar till allt, va skulle man tro! Jag vet till 110% att "Charlie" tog sakerna från mej och att dom dumpat sakerna någonstans på vägen, ena polisbilen körde iväg för att leta men hittade inget så vart dom gömt det vet jag inte... Det som gör maj så jävla arg och besviken är att Yaser påstår sig att vara så jävla ärlig och oskyldig till allt men så vet han vart det är och låtsas som inget!
"Charlie" är här för uppehållstillstånd och vill få stanna kvar och det förklarade polisen om och om och om igen för honom att han kan glömma att få stanna kvar om han döms för brott så för sin egen skull så skulle han erkänna och då jag inte gör någon anmälan men nej nej nej det ville han inte och ja jag tycker synd om killen ehh NA!!! Seriöst jag är inte rasist för fem öre men ut med sådana svin! Dom har inget här att göra, kan dom inte skilja på rätt och fel eller sitt och mitt så ut med dom!
Jag hoppas verkligen att detta kommer att ordna upp sig och att jag får tillbaka mina saker..
Poliserna va iallafall jättesnälla och trevliga och dom sa till oss att dom också va säkra på saken för när dom sa till Yaser att han skulle snacka vet med "Charlie" och verkligen förklara saken för honom om vad som händer om han åker fast, så dom gick iväg några gånger för det och det gör man ju inte om man inte är skyldig! ch så pratar dom på sitt jävla språk hela tiden så man fattar ju ingenting!!
Idag när jag kom hem så såg jag att det låg tre skivor på uppfarten där deras bil stod, så även det hade dom tagit men slängt, glömde väl lägga det med det andra dom snodde så klart...
I 2 timmar var polisen hos oss och snackade sen ställde dom Yaser bil på parkeringen för den skulle dom leta igenom men behövde tillstånd till det och killarna åkte i häktet (tror jag).
Anledningen till att jag skriver #Charle med " är för att han heter något annat men vi har alltid kallat honom för Charlie.. Han heter något liknande..
Hatar dej Yaser för att du påstår att du är så satan ärlig och oskyldig när du egentligen bara är såå Falsk!!
Och dej "Charlie" ska vi inte snacka om, du äklar maj något fruktansvärt och jag hoppas jag slipper se dej igen!!



Kommentarer
Postat av: miian

FYFAN säger jag bara!!!
först skriver du ett inlägg om hur fina och snälla vänner du har,sen kommer detta!
IDIOTER!!!
hoppas dom åker dit,och åker hem till sitt förbannade land och lär sig skilja på vad som är sitt eget och andras egendom-jag bli r så satans förbannad!!!!!!
Sätt dit dom för svarttaxikörningen med ;)

2008-03-13 @ 19:00:14
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Anna

*/(#)"#¤&)"* en ramsa om vad jag tycker om sånt!! Lackar UR!! Bra gjort o ringa polisen direkt, va fan tar de er för?! Billiga OCH dumma?? (billiga me tanke på att de verkligen trodde de skulle stanna över natten, dumma för att de på allvar trodde att ni inte skulle märka!!)

arg...

2008-03-13 @ 19:50:56
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: linda

Fy faen vikka kräk!!
Vad faen tror dom att du inte skulle märka något??
Men det är sånna kräk..jävla ohyra är vad det är..
hoppas du får tillbaka dina saker.
kram

2008-03-13 @ 21:41:21
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Anonym

jo blir himlans lätt o dra alla över en kant faktiskt

2008-03-13 @ 22:53:04
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: Emma

ahhh för helvete jag blir så jävla lack på sånt!
Ja inte så jävla konstigt man drar alla över en kant!
Jag vet vem yaser är och han är INTE ärlig ska jag säga dig, han är ett svin precis som de flesta andra!!!
Hoppas innerligt att du får tillbax dina grejjer annars får vi ta å spöa skiten ur dom haha ;) skämt åsido men det hade dom fan behövt iaf!
Kram

2008-03-14 @ 10:50:57
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Emma

och förresten du kan ju hota yaser med att om han inte fixar fram dina saker så sprider du ut detta på jobbet!

2008-03-14 @ 10:51:35
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0