Hur har dagen varit?

Den har varit hyffsat bra, förutom allt som snurrar i huvudet..

Det blev en runda innan idag och det va skönt, dock inte så långt men bättre en liten än ingen alls...
Har ju glömt att det är konstrunda i helgen som vatt och jag tänkte gå ner till Lillan och hälsa på men som tur är så stänger inte hon förräns klockan 2 imorgon så jag ska nog hinna dit en runda :)
Snacka om att jag blev chokad när A ringde idag?? Har inte pratat med den tjejen sedan min 25års fest och det är ända sedans den 30 juni så det är längesedan om man säger så.. Kan ju säga som så att hon gjorde bort sig totalt på den festen och ja jag hade faktiskt hoppats på en ursäkt men det blev det inte och jag är inte förvånnad för det va likadant första gången hon gjorde bort sig (har bara gjort bort sig 2 gånger, för mej iallafall)
Men iallafall så ringde hon och ja hon va hos sin mor och skulle stanna tills på tisdag så hon ville komma bort en runda och snacka lite och visst fick hon det. Klockan va nog 4 när hon kom, det va faktiskt trevligt och vi snackade mycket om Jacob och om hennes liv, hur det gått och så och hon har inte haft det så lätt hon heller om jag säger så men det är lite för personligt för att skriva här på bloggen så det håller jag för mej själv men huvudsaken är att hon mår bra (",) Det känns som om den ursäkten kvittar för det va faktiskt skönt att träffa henne..
Sen gick hon hem igen vid 6 och då va det dags för Jacob att byta om och få lite välling sen va det dags för sängen och han somnade innan 18.30 ikväll så han va nog trött hehe, konstigt för det har inte varit annorlunda än va det brukar men jaja så är det ibland..
I början när A va här så va han lite gnällig och besvärligt tyckte han nog att det va, fick ingen uppmärksamhet fast attd et ända vi gjorde va att prata ed Jacob och fjanta oss men nej nej det passade inte haha knäppis.. Men sen innan A skulle gå hem så satt vi och snackade själva och Jacob bara låg i min famn, hans rygg mot min mage, och fick värsta fnattet och satte igång och tjoa och stoja och babbla som en toking och skrattade för sig själv och ja och A bara tittade på varandra haha va de det här som behövdes eller vad?
Ja han är allt knäpp ibland.. Men det märker jag ofta att när han är på kinkit humör och bara ska gnälla så funkar det inte om man pratar med honom utan oftast så hjälper det om jag är tyst, konstigt nog.. Fast det är så klart inte alltid men det händer..
Ja så det blev ingen runda hem till Tess och Ken idag utan får titta förbi en annan dag, kanske imorgon? Ja ja vi får se hur dagen utvisar sig...
Ikväll ska jag nog titta på en film, tror det blir "Chuck and Larry", har redan sett den och tycker den är ball så jag kan lätt se den igen... Hoppas bara inte den är utlånad utan att den är hos min lillebror..
Nej nu ska jag gå ner till lillebror och kolla läget (",)
Ha det så bra!!

image509


Kommentarer
Postat av: Snexig

Kikar tillbaks.. ;-)
Ja, visst är det sjukt att det finns såna föräldrar?! HELT sinnessjukt..

2008-03-23 @ 20:52:06
URL: http://snexig.webblogg.se/
Postat av: Tess

tjabba... tradit att du ej dök upp idag..tänkte på de nu när vi gick hem.. shit ja har ej snackat me dig på 2 dagar.,. de e inte ofta de händer :)
imorron ska vi te malmö på dan. men ja kan ringa när ja kommit hem så får vi ses en stund :) kraaam hälsa min favvo kille... :)

2008-03-23 @ 22:42:29
URL: http://killertess.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0