Hejsan hejsan!!

Igår städade jag ur i alla skåp i mitt kök så jag är nästan färdig där, hängde upp mina gardine men usch som det ser ut!! dom är alldeles för korta ju, fattar inte hur det kunnat bli så för jag beställer alltid i 220cm så det måste ha blivit något fel.. jaja dom får hänga där tills jag köpt nya, tur att jag inte strök dom innan för då hade jag blivit riktigt sur!
men men så är det... har möblerat om i mina skåp i köket och äntligen satt in i mitt vetrinskåp som jag skullat göra så länge nu...  skönt iallafall!!
i dag ska vi inte göra så mycket, ut och gå efter att Jacob fått middag vilket han ska ha när som helst!
sen ikväll när busen lagt sig så ska jag möblera om i vardagsrummet! försöka få plats på ett snyggt sätt så att jag kan ställa undan jacobs "hjälpmedel" så att dom inte är i vägen hela tiden.. jag hoppas att det går..
men jag har en liten plan på hur det ska se ut (",)

 lite bilder kanske från idag..




lite roligt ändå hehe och bilderna är tagna efter varandra hehe
charmtrollet hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du ? ja förstår inte rikitgt. angående intesvit o så ? kramis... så gosig han verkar vara :O) va kul att han går ii gåstolen ju :O) kram igen :)

2008-03-01 @ 12:39:27
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0