Hej hej bloggen!

Sitter här och kollar runder på nätet lite!
Har inte så mycket att göra, mitt internet försvan för ett tag sen lite skumt men nu är det tillbaka igen och det va ju tur haha kvällen räddad haha!! Men när det försvan så tänkte jag titta på film, hitman, har funderat på att se den ett bra tag så då kunde jag ju göra det för sen skulle Emma komma vid en halv elva elva så skulle vi tragga lite men så ringde Emma när jag tittat på filmen i max 30 minuter och berättade att hon slutat tidigare så nu sitter hon på bussen och är hos mej om en stund så skulle hon cykla inom videocenter och köpa glass till mej, BEN&JERRY mmmm mm och så hoppas jag att dom har:

image497
                                                     
                  
                  
                                     Chokladglass, bitar med smak av mörk och vit choklad, pekannötter, valnötter, kakaoöverdragna sötmandlar.

Litta sugen på den, den har jag inte smakat men jag tror att den är riktigt god..
Ja och har dom inte den så finns det andra som funkar lika bra hihi....
Iallafall så efter att Emma ringde så testade jag igen ifall nätet funkade och det gjorde det, skönt!
Så nu sitter jag här igen och kollar runder och tro det eller ej så är jag på jakt efter en main coon katt (",) eller på jakt och jakt, jag har tittat lite och hittat några rikitgt söta och till hyfsat bra pris.. Den ena som jag fastnade för mest är svart-vit-grå och då är hanen 100% main coon och honan 50% main coon och 50% perser och den kostar 3000kr sen hittade jag en annan men den va 50% main coon och 50% perser och va helt vit vilket va väldigt fint men risken är att den inte kommer att se ut som en main coon och det vill jag verkligen och den skulle kostat 1200kr..
Men det lutar åt den första men jag har mycke till att kolla igenom, ska jag ha en main coon ska jag vara riktigt säker på att jag vill ha den, måste klicka mellan oss hihi...

Nej nu ska jag leta lite till för sart kommer Emma och då ska jag inte sitta här!
puss puss puss

                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

e det en main coon så ska den ju vara en main coon, annars e det ju bara en blandning och det kan du ju hitta gratis om du kollar runder ju på nätet o så. man betalar ju inte flera tusen för en blandras.

2008-03-16 @ 21:58:11
Postat av: Anonym

jag kallar det bondkatt och inte main coon.....

2008-03-16 @ 21:59:08
Postat av: fia

hoppas glassen va god , själv blir jag så sugen på sånglass har fått för mig att den är godare än vanlig glass.

2008-03-17 @ 11:28:22
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: fia

då blir de att inhandla ben and jerry för min del me
vilken smak rekomenderar du??

2008-03-17 @ 12:51:36
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: fia

nu har jag provat den och ja du hade rätt super god tackar för tipset .hoppas du och din lille son har det bra .

2008-03-18 @ 15:22:46
URL: http://ajaxen.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0