God Natt

Nu har Emma precis cyklat hem och jag ska snart lägga maj och ikväll så ska jag verkligen lägga maj i tid..
Ska ta en dusch först bara sen blir det sängen för min del, skönt!
vi lagade mat ihop eller ja Emma lagade mat.. Det blev kött, klyftpotatis med vitlök och beasås och så hade vi grekisk sallad till det och det blev riktigt gott. Tittade på 2 filmer så nu känner man sig riktigt sleten..
Imorgon så är det ögonkliniken som gäller med Jacob och det ska bli spännande och se hur det går till, hur man gör på så små barn. Hur man kollar synen och så.. Ska bli intressant faktiskt.. Ceccan ska följa med, snällt.. Hon jobbar inatt så hon kommer hit efter jobbet, ska först hem och ut och gå med vovven först sen kommer hon till oss och så äter vi frukost hos maj. Snällt att hon följer med fast att hon jobbat hela natten, tack gumman!
Så ska vi träffa Emma på bussen för hon ska till frissan och klippa-färga sitt hår imorgon..
Vi ska vara där 11 så vi ska ta bussen kvart över 10 från glashyttan så vi får gå en liten bit men det gör inget för då somnar Jacob på vägen till bussen så sover han nog hela resan innan så att han är pigg när vi kommer fram..
Nej en dusch och sen sängen!
God natt!!
puss..

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0