God morgon!

Då va det söndag och inget är inplanerat (idag heller hehe)
Det ser väldigt fint ut där ute, iallafall när man sitter inne och tittat ut!
Ska ut på promenad idag tänkte jag, så jag hoppas att det inte är för kallt ute.. Ska väcka lillebror kl 11 så det får bli därefter, men så vet   man aldrig va som händer ändå haha.. Men jag ska försöka (",)
Igår så tittade jag för en gångs skull på film, va så tråkigt på nätet igår kväll, tittade på "nine" och ja det va verkligen ingen bra film, helt skum! Skulle föreställa någon dokumentär eller ja jag vet ärligt talat inte =/
Tror jag ska hälsa på Tess efter att Jacob vilat middag, om dom är hemma såklart!
Kom på det att när Lisa ska ha sin avskedsfest så va det planerat att syster skulle passa Jacob, inget bestämt, men så kom jag på att i och med dom bor i den hållan så går det inga bussar på lördagar och söndagar så isåfall så måste jag lämna Jacob på fredag och hämta honom på måndagen och det tror jag inte dom går med på för dom har ju en hel del att göra själva ju.. Men så kom jag på att eventuellt mamma kanske kan åka ner och vara barnvakt?? Jag ska kolla det! Annars får jag göra som med Emma att jag är med på kvällen, hemma hos Lisa sen när dom sticker till stan så får jag helt enkelt sticka hem :( mmm tråkigt! Men jag ska prata med mamma först så får vi se va hon säger... Det är ju rätt längesedan jag nämnde detta för syster, om barnvakt, och då sa hon varken ja eller nej så hon kanske har glömt bort detta =/ Det ärju lite skillnad på att passa en dag eller 3 dagar..
jaja det löser sig säkert..

Nej nu ska jag mysa med min prins!

Glöm inte att titta in här (",)


image509

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0