God morgon!

Oj va jag har drömt massor inatt, men bara om katter haha maine coon, helig birma, bagdoll (tror ja det heter) perser bla bla massa katter...
Kan beror på att jag tittade runder på nätet igår innan jag la mej och hittade många många fina katter :) men där är speciellt en kull som kommer i sommar som jag vill ha av, stora chanser att färgen jag är ute efter kommer då :D riktigt glad blir jag då.. Men nu är det bara till att vänta, dom ska paras först i maj/juni om kisen löper vill säga...
Roligt för när jag pratade med Camilla häromdagen så visade det sig att dom också kollat på maine coon och är sugna på en sådan och när jag skickade bild på vilken färg jag ville ha så haha så va det samma färg, eller snarlikt Finns hundra olika färger och många av dom är väldigt snarlika.
Men det är låmng tid kvar tills det blir aktuellt så jag får fortsätta drömma om mina katter hihi...

Jag brukar inte skriva så mycket om Jacobs framgångar i min blogg (alltså inte direkt) för när jag gör det så brukar det alltid ändras så jag försöker hålla mej lite hehe
Men nu när vi va på Barn- och ungdomshabeliteringen så frågade dom om Jacob "pratade" mycket och det har han inte gjort så det sa jag, sa att han pratar ibland men inte ofta alls.. Sen när vi åkte hem med bussen så va Jacob väldigt trött och pratade massa, så sa jag till Tess att jag reagerat på att det är när han är trött som han pratar som mest inte annars..
Men från det att vi kom hem från Hab tills nu så har han pratat pratat pratat, ja jädrans va han pratar, dock samma läte hela tiden aaaooooo aaaooooo aaaoooooo aaaooooo hehe men det är härligt att lyssna på =D
Nu ligger han i mammas säng och lyssnar på mammas musik på mobilen och babblar som bara den :)
Han har nog legat i min säng i 30 minuter utan gnäll också för den sakens skull =D=D=D

Men nu tänkte jag gå in och gosa med min prins och känna lite på hans tand hihi..
image499
När säger man att den kommit, när man känner den eller ser den?

Sen ska vi ner till banken och fixa ny internetdosa och in på konsum, ska nog köpa lite fika tills syster med familj kommer... GOSA BEBIS!!!

Hoppas att ni får en fiiin dag!!

Ska ni göra något speciellt?

puss puss puss

image498
Mina drömmars kise!!

Kommentarer
Postat av: fia

tittar on och önskar dig en glad påsk till dig och din lille son .

2008-03-20 @ 10:07:53
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Mari

Känner dig inte alls men läser din blogg ibland och tycker du verkar vara en OERHÖRT stark och bra mamma. Ville bara säga det. Lycka till med allt och ha en glad påsk! Din pojke är supersöt! Kram!

2008-03-20 @ 11:11:05

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0