god morgon!!

Då va man vaken och uppe men inte så värst pigg hehe men det kommer väl snart..
Sitter här med Jacob i mitt knä, ska strax göra frukost till min älskling..
Skönt att man fick sova lite längre idag, 2 timmar... Kostigt att det kan variera så mycket från varje dag =/ men det tycker jag är skönt....
Idag ska vi inte göra så mycket, vi ska betala våran resa hihi idag till Alanya, skönt för nu känns det  verkligen dsom om man är på väg, man har något att drömma till ich räkna ner på ;) idag är det 65 dagar kvar hihi Längtar!!!
Tess skulle nog ha Jacob idag i eftermiddag så det ska bli skönt men vi skulle höras när hon vaknat och bestämma mer :) tur man har vänner som kan avlasta en ibland för det behövs...
Jag lägger upp dagens på Jacob senare, han sitter i pyjamas nu och lär göra det ett tag till..
puss

Ska du göra något idag eller ikväll kanske?

Kommentarer
Postat av: Tess

Klart ja ska ha min lilla kille i eftermidda... vi ska ju gå o köpa glass :) nu ska ja ringa dig.. kankse blir du överrsakad att ja e upp redan :) kraaam

2008-03-07 @ 10:51:00
URL: http://killertess.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0