Gillar du att handla på nätet?

image505

Jag älskar att handla på nätet :) det är så smidigt!
Men det vet jag ju att många tycker..
Men seriöst, varför inte tjäna lite extra på det då! Vill ni inte det?
Vet att jag tog upp det som hastigast igår men känner att jag ska förklara lite bättre för er :)

Här är lite tips på sidor som ni kan shoppa på som samtidigt ger poäng

Handla på ELLOS och få 9% av det du handlat för i poäng
Handla på HALÉNS och få 12% av det du handlat för i poäng
Handla på NELLY och få 10% av det du handlar för i poäng
Handla på LA REDOUTE och få 9% av det du handlar för i poäng
Handla på YVES ROCHER och få 15% av det du handlar för i poäng
Handla på LINDEX och få 9% av det du handlar för i poäng
Handla på MODEAKUTEN.SE och få 15% av det du handlar för i poäng

och då är detta bara en liten del av allt som finns att samla poäng på
Här är resten av kategorierna (",)
Annonsmarknad | Bil & Motor | Böcker & Tidningar | Datorer & Tillbehör | Ekonomi | Film & Musik | Foto | Hemelektronik | Hälsa & Skönhet | Internet | Kläder & Mode | Mobil | Relationer | Resor | Shopping | Spel | Tävlingar | Vuxenbutiker

Så när ni blivit medlema så glöm inte det nästa gång ni ska shoppa, att ni MÅSTE vara inloggade på gratisbio.se annars räknas inte poängen :)
Det finns föresten många sidor också som man bara behöver besöka så får man poäng =D

Jag har iallafall fått ihop poäng till presentkort på 300:- och jag började igår!!
Så lycka till alla..
Och för att komma till sidan så tryck på valfri röd symbol som denna tillexempel ---> image506

image507

Blir ni medlem nu så får ni 75 poäng direkt och då återstår bara 325 poäng till er första biljett (",)
(Det är inte alltid poängen kommer in direkt men dom kommer bara ni varit inloggade)

ÄNNU EN GÅNG ÖNSKAR JAG ER LYCKA TILL!!!
PUSS OCH KRAM



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0