Fredag!

Fortfarande så arg på dessa idioter!! blää... Och den här "Charlie" tror på verklighet att jag ska ringa honom för att prata om vad som hänt! in my ass!! Dörren min är låst dygnet runt för man vet aldrig om dom kommer hit och då kan det gå illa så dörren hålls låst alltid... Det är inte rätt att man ska känna rädsla i sitt eget hem.. Vad gör jag om dom kommer hit och Jacob är hemma.. usch! Vill inte tänka mer på detta!

Till annat.
Ikväll ska man hem till Emma på middag, sen drar dom in till Emmas jobb vid en halv tio så då drar jag hem igen till min pojk. Fick ju äran att fira Emma på hennes dag så jag ska inte gnälla..
Ska bli kul ändå fast att jag inte kan följa med ut..

Nu vill inte Jacob sitta här mer och det förstår jag så nu ska jag leka lite..
Puss puss


*saknar min kamera*

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

usch ja.. vilken idiot..

2008-03-14 @ 18:43:14
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Anonym

var e kameran då ? saknar ju bilder på outfitt minsann ;O)

2008-03-15 @ 11:25:51
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0