Första Tanden På Väg...

Hinner han få den innan fyller 10 månader hihi... (27/3)
Ja det lär han för jag känner den nu =D
Men Jacob har inte varit extra gnällig dom senaste dagarna plus att han har inte varit svullen på tandköttet vilket jag har trott att dom små liven blir när tänfer är på G...
Så varje gång Jacob varit ledsen så har jag ju kollat och då hat det inte varit på G men nu ikväll när vi mös så hade Jacob mitt finger i munnen (vilket han brukar ha för han inte bryr sig speciellt om leksaker)
Men så tyckte jag att jag kände något ovanligt och jo mycket riktigt så finns där en pytteliten bit tand uppe hihi.. Inget man ser men man känner den...
Men kan JAG ha sådan tur att Jacob inte blir ledsen och gnällig av sina tänder? Låter väldigt konstigt hmmm...

Nu längtar jag tills den tittar ut helt whiihiii....

image499

Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt så gnällde inte mathilda heller med sina tänder så du kan oxo ha sån tur tycker jag :) kram på er

2008-03-19 @ 20:51:04
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: TUMADRE

Weei, första tanden. antonio fick sin första ganka tidigt och snabbt ploppade upp en till bredvid. sen dyker de upp här och var :P och bits!!

2008-03-19 @ 22:32:43
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: TUMADRE

Weei, första tanden. antonio fick sin första ganka tidigt och snabbt ploppade upp en till bredvid. sen dyker de upp här och var :P och bits!!

2008-03-19 @ 22:33:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0