färdig!

Nu har mamma och pappa tömt huset, det tog sin lilla tid..
Jacob och jag traskade dit vid 2 och vi gick hem till halv 7 och ja han var helt underbar där hemma, hur lugn som helst.. Skönt för en gångs skull.
Där är lite lite kvar, sånt som inte fick plats men som dom kan ta i bilen nästa gång dom kommer vilket inte dröjer så länge för syster min ska ju snart ha bebis ju hihi mysigt! Så då kommer dom igen och hämtar resten...
(Ingrid.K Jag ska hälsa tillbaka så gott till daj (",))
Dom hade med sig presenter till Jacob och kusin, varsin resväska-svart med döskallar på och så varsin STOR ior :) såå söt den va..


Väskan kommer att vara perfekt att packa i när Jacob ska vara hos sin kusin i maj (",) och helt perfekt när vi ska åka till Turkiet nästa år och då kan han ju själv dra den hihi..
Och till oss barn så hade dom köpt massa mat, vi barn älskar dansk mat mmmm mm.. Så det blev potatisbröd, majsbröd, grovtbröd med fullkorn och krydderbullar (bullar man värmer i ugnen)
Makrillsallad, tonfisksallad, leverpastej med bacon, ost-gammelolle och en mild och så lite chokladpålägg.. Visst dom har det här i sverige men inte lika gott som i danmark, tro maj det är sant hehe... Ja man kan ju bara drömma om att hitta en stark ost i sverige, det går inte.. inte ens på Netto har dom riktigt stark ost..
och så fick lillebror en flaska wiskey, som han älskar.. Som jag inte kan förstå blää...
Det va jättemysigt att träffa mamma och pappa, även om det va mest spring och flytt så va det trevligt.. Vi han ju snacka ändå ju, man kan ju göra två saker samtidigt hehe.. Jacob vilade middag där så att jag också kunde hjälpa till lite. Tycker lite synd om dom för dom har varit vakna sedan i morse och hållt på hela dagen och nu är dom hemma och ska bära in allt i lägenheten/huset och sen ska dom jobba hela natten så det lär bli en tuff natt för dom båda men så lär dom sova HELA dagen imorgon..
Nej nu ska jag nog läsa lite bloggar och äta lite Ben&Jery glass :) världens goaste glass och värd varenda liten krona. Köper nästan aldrig vanlig glass längre utan det blir alltid B&J och en av mina favoriter är FossilFuel och den ska jag faktiskt äta ikväll..




Kommentarer
Postat av: Anonym

javisst har man dålig syn så blir man ju inte intresserad av saker kring sig ju. Men följer han blicken med leksaker ? Om inte så testa ha en liten lampa och sätt den typ t höger o se om han tittar dit och följer den osv.. man tror o hoppas mkt alltid... så är det ju. man vill ju att d ska va de bästa osv.han e så söt din lilla pojk ! vi är på permiss ska tbax imornbiti.kramis

2008-03-03 @ 21:30:06

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0