Får väl strunta i alla onödiga inlägg och skriva ett vettigt inlägg istället (",)

Igår va en trevlig kväll hemma hos Emma, va en hel del folk faktiskt. Hade inte räknat med så många men det va trevligt.. Men när alla åkte in med bussen till stan och vidare till Emmas jobb så cyklade jag hem till min prins, va hemma innan 10 precis som jag sa till lillebror...
Det verkade som om dom hade haft roligt ute också och det är ju bra. För första gången som jag inte kände mej besviken på att inte följa med ut, innan ville jag såå gärna följa med men när jag tog cyklen och begav mej hem så tyckte jag helt ärligt att det skulle bli skönt hehe och det va det också, slapp vakna upp med huvudvärk och må illa..
Nej ja va pigg och glad istället när min son vaknade och det är det bästa (",)
Och så firade jag ju Emma i onsdags så jag missade ju inget..
Idag så har mamma och pappa varit hos mej några timmar eller rätt många faktiskt men nu så har dom åkt till min syster och ska sova där och så kommer dom hit imorgon igen.. Dom ska åka hem redan imorgon så det är lite tråkigt men dom har ju hundarna i Danmark som dom måste hem till, visst Sonny (min näst-kusin) brukar ut och gå med dom men han jobbar nog på måndag så då kan han inte så därför åker dom hem imorgon, tror jag hehe...
Men det va skönt att träffa dom, konstigt ibland för när dom inte är här så saknar jag dom men sen när dom kommer så känns det som om dom aldrig varit ifrån mej hehe..  Ska bli kul sen när dom kommit iordning så att man kan åka och hälsa på dom..
Lisa har åkt ut på båten och Emma jobbar och Tess skulle festa idag med så jag sitter själv ikväll så ja det får väl bli melodifestivalen och ja jag håller faktiskt på Nordman, jag tror inte att han vinner men det hade varit ball :)
Ha det bra gott folk!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0