Emma 20 år imorgon!!

Imorgon fyller min lilla gumma år, hon som ska göra maj sällskap in tha Alanya yeah!!
På fredag ska alla flickor hem till Emma på middag och sedan ut på in the big city och göra stan osäker MEN inte lilla Linda nah! För hon har ingen barnvakt hmm tradit tradit men thats life like a singel mum!
Men jag ska iallafall hem till Emma på kvällen så jag får fira henne lite men besviken är jag :(
Och imorgon ska en del av flickorna ut också bara för att det är imorgon som är stora dagen ju men tyvärr så finns varken barnvakt, pengar eller alkohol för den biten så allt går emot maj tyvärr!
Hemskt ledsen Emma lilla men jag kan inte, det går verkligen inte att fixa *snyfft*
Men du, vi får ta igen det i Alanya juh!!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0