Blää!!!

För detta J*vla snöväder!!! När ska våren komma??
Är så trött på svenskt väder så det är inte klokt..
Tittade precis ut och upptäckte att det va SNÖ igen, men hallå!!
Roligt att jag ska gå till BVC imorgon och ännu roligare blir det ifall det är snö ju. skulle inte förvånna mej ifall det blir riktigt mycke bara för att jag ska dit.. Usch!
Nu ska jag snart gå ner och väcka lillebror sen ska jag nog inte göra så mycket, finns inte så mycket att göra så jag sätter nog på någon film ikväll också.. För jag vet ju hur jag är när jag snurrar runder på nätet så beställer jag bara en massa och det måste jag sluta med, iallafall tills jag har betalat alla räkningar. Blir det sen något över så kan jag nog hitta något roligt hihi...

*snälla vår kom!!*

puss puss

image516

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0