Äntligen...

så är jag nästan färdig men nu ger jag upp och drar mej till sängen och jag lär ju somna på 3 röda sekunder haha...
men nu är det mesta gjort så imorgon tar jag resten, sjukt att det kan ta sån lång tid bara för att möblera om och så.. ja och flytta runt i alla skåp och hyllor..
nu har jag ioallafall rensat ut en hel del och det är ju skönt så nu har jag mer plats att fylla upp med onödiga saker =/
men det tråkiga med köket är att jag har torkställningen här bara för att den inte får plats på toaletten och så har jag ju tvättmaskinen i köket under vasken, så i köket ser det alltid lite stökit ut i och det kan va lite tråkigt ibland speciellt när man städat och gjort vid.. men men huvudsaken att jag har tvättmaskin och slipper springa ner i källaren för jämnan hehe, det blir ju en hel del tvätt om man säger så...
nej nu säger jag god natt!
sov gott..



så jävla grym!!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Ja, jag har varit lite personlig i en del inlägg i bloggen, så det skadar inte att svara ;)
Syskon är kul, de ger varandra så mkt glädje. Men helst av allt vill man ha en papap som tar sitt ansvar (trodde faktiskt att antonios pappa var en sådan efter att jag hade sett att han faktiskt var duktig och engagerad med alice). men man klarar det själv också! :)

2008-03-02 @ 00:13:32
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Det skadar inte att bli personlig eftersom jag redan har lämnat ut det på bloggen,
men jo, han var som en pappa för alice och han var jätteglad över graviditeten.
men efter att han åkte in i häktet flippade han ur, började festa och strunt i allting med mig och barnen att göra. så
kom det en dag när han somnade när alice låste ut sig på balkongen (jag jobbade). polisen och grannar ringde på dörren men han vaknade inte, så brandmän fick bryta sig in. jag flippade ur och slängde ut honom på en gång. samma dag fick jag veta att han hade slagit alice i magen.
men vi fortsatte att träffas "för barnens skull", men när han frsökte kväva mig och slog mig när jag var gravid i 7:e månaden fick jag nog och sen dess har vi inte träffats.
han vill ha sin son, men jag tycker inte att han är lämplig efter att ha slagit både mig och alice, samt visat att han missköter sig.

det är tråkigt. för jag trodde på honom. det sägs att en person inte kan bli svart från att ha varit vit, men han blev det.

2008-03-02 @ 00:36:14
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Oj! Orsakade jag en dålig nattsömn för dig? *sorry* ;)
Nej, Alice's pappa är inte alls intresserad av henne. Vi började träffa hennes farmor i dec, så det är ganska nytt för
henne.
Antonios pappas föräldrar har inte hört av sig alls, vilket förvånar mig... Men jag sprang på Antonios farfar i ett centrum förut, så det blev ett snabbt "hej", inget mer med det :O *förvånad* trodde man brydde sig mer om sina barnbarn än att bara hälsa lite snabbt.

2008-03-02 @ 09:26:26
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Oj, vart har hans pappa tagit vägen?

2008-03-02 @ 10:24:52
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Åh, det var tråkigt :( Men du fick en fin son!
Det lär bli svårt att hitta honom. Men hur gör man med underhållsstäd osv när faderskapet inte kan bli fastställt?

2008-03-02 @ 12:18:20
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

okej. men chansen att han blir hittad är nog ganska liten i och med att han har gett dig fel uppgifter :/ men men... ni klarar er bra utan!

2008-03-02 @ 12:51:01
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0