Alla..

Main coon kisarna va tingade =( såå synd, va riktigt sugen på kisen ju...
Men det kommer fler tillfällen och så får jag leta vidare, min kompis har tipsat mej om några sidor så jag får sätta maj ner en kväll och kolla igenom, kanske ikväll..
Men den ska ha färgen svartsilvertabby (",) sjukt fin!!! För ska man betala en massa pengar så ska färgen stämma med mitt önskemål och så har jag verkligen ingen brådska så jag kommer nog vänta tills rätt kise kommer =)
Men jag längtar tills kisen kommer, en pojk ska jag ha...

Har varit på Hab idag men det berättar jag mer om ikväll, nu ska jag träna med min vackre prins =)
pusspusspuss



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0