Alanya!!

som vanligt så kan jag inte slita mej från datorn.. hamnade inne på youtube och sökte på alanya och hittade massa roligt och kul att drömma sig tillbaka..
så hittade jag en video med tre svenska flickor som va där samtidigt som mej, Emma, Tess och Rebba i september-07, vi träffade aldrig dom men det va rätt kul ändå för man ser dom på bilder när dom är på resturang mitt emot vår resturang, där jag alltid varit sen jag började åka till alanya..
i slutet av videon så ser man "min" resurang hihi Cubana..



(skulle ni som är med på denna videon komma in här så hoppas jag inte ni blir arga =/
hittade trots allt klippet på youtube..)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha! Så ni var där samtidigt som oss? Jag är den tjejen som sitter på kamelen. Fan vad Alanya var bra, och absolut blir jag inte sur att du snor klippet. Tvärtom! Mer Alanya åt världen! Just nu är jag på Gran
Canaria och jobbar, men kommer nog återvända till Alanya igen!!

2008-03-07 @ 20:52:56
URL: http://pernle.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0