Veckan att göra:

Måndag: Blir hämtad när som helst av Katta och ska tillbringa hel dagen hemma hos dom - mysigt
När jag kommer hem så blir det städningen - ett måste!!
Sen blir det planering av det sista på möhippan - hoppas jag =/

Tisdag: Ska ha träff med första delen av möhippa-gänget och berätta vad vi ska göra
På kvällen har vi inget planerat...

Onsdag: Ska träffa Yessica&Naemi, kommer hem till maj... Ska prata om lite hemlisar =)

Torsdag: Ska hem till Madde med Familj och ha trevligt
Sen på kvällen ska jag ha den andra delen av möhippa-gänget och berätta samma som på tisdagen

Fredag: Egentligen skulle jag åkt över till Danmark och lämnat Jacob men mamma kommer antingen onsdag eller torsdag och stannar till antingen fredag eller lördag så Jacob får åka bil till Danmark istället =) (tänk att nästan varje gång jag vill ha barnvakt så måste jag åka till Danmark)

Lördag: Jag och Lisa ska till Sofie&Henke på Fest - Ska bli så roligt =)

Söndag: Åka till Danmark och hämta Jacob igen, stannar eventuellt en natt - skönast så =)


Så det blir en vecka med mycket planerat - men bara bra saker =)
Inga Hab träffar eller sjukhus vistelser....

Upptäkte faktiskt när jag kollade shemat för juli månad och ja än så länge har vi bara 2 saker som ska göras på sjukhuset - en till röntgen och en till ögonläkaren! Kan det verkligen vara rätt =D=D Måste bero på Semestern för sen i augusti va det litta mer uppbokat hehe... Lugnet före stormen =)


Katta ringde precis och va lite sen så jag behöver inte stressa - inte för att jag va stressig hehe då hade jag inte suttit här =) Jacob ligger bakom och ja jag vet inte riktigt va han gör... Han har sparkat av sig sina skor och sprallar för fullt.. En å en annan gång stannar han upp och knipper maj på ryggen hehe...
Han är lugn i allafall så det ser ut till att bli en bra dag =)
Nu bajsar han nog - eller försöker så det blir nog ett byte innan Katta kommer =) mmmm
Han har ju blivit så lös i magen sedan han började med sondnärngen - men det är nog bara i början hoppas jag =/
Flera gånger om dagen också - tycker det enda jag gör är och byter bajsblöja hehe men hellre att han är lite lösare än hård som han alltid va innan - kämpade som en tok innan och så kom bara en liten kula stakarn.. Bättre så här för honom, rena semestern =)

Nej nu börjar han faktiskt protestera lite så jag får snällt avsluta mina sysslor - bloggander =)

Puss puss

Ps solen skiner =D=D

Kommentarer
Postat av: Emma

ja jag är ledig på måndag =)

Men vad jag kunde läsa här så har du jacob då ju???

kram

2008-06-30 @ 13:48:08
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: madde

hon yessica, har hon med barn med funktionshinder eller ngt? kram

2008-06-30 @ 18:57:41

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0