Tisdag!

Igår så ville min söta kusin gå ner till Kantarelen och äta glass så det gjorde vi..
Jag hade en vit kläning när jag dit men när jag gick hem så va den prickig hmmm från kolaglass haha shit va det va kladdigt! Sista gången som jag tar chokladdopp.. Säkert 5 år sen jag åt kulglass så jag glömt hur kladdigt det kan bli iallafall när jag äter hahaha... Jacob tyckte att det va riktigt smaskens...
Sen satt vi och snackade och Jacob va såå lugn så man kunde nästan tro att han inte va med ens, inte ett ljud han pep... Sen så efter en stund så blev vi lite sugna på en sallad så vi gick in på standbaren och beställde varsin grekisk sallad med kyckling och en flaska rött som vi delade systerligt på =)
Jacob somnade innan vi ens gett vår beställning (vid 18.00) och sov ända tills vi skulle gå hem, va väl hemma vid 23.00 och då fick lillen en flaska välling sen somnade han gott igen och sov ända till 10.00 utan att vakna vid 5 som han brukar...

På torsdag ska vi ner och äta på räkfrossan - gott!! Jacob följer med då också för det funkade ju hur bra som hels att ha honom med sig, han somnar i vagnen så det är inga problem...
Längat tills dess, ska bli så roligt att gå ut och äta gott med mina underbara vänner =) synd bara att Lisa skulle jobba men det tar vi igen en annan torsdag eller hur gumman?

Imorgon ska jag Jacob och Lisa in till babyproffsen och köpa lite presenter till Jacob...
Ska köpa bärsele och resesäng med myggnät från mormor och morfar - lättast att jag gör det för då blir det rätt, jag vet ju hur det ska vara...
Sen ska jag köpa något ifrån morbror om han inte gjort det själv än vilket är tveksamt (det brukar vara jag som handlar både födelsedagspresenter och julklappar till familjen ifrån lillebror haha)
Och så ska jag köpa något från maj också - Han har ju redan fått massa men det fick han på sin dag så lite till får han ju ha på sitt kalas..
Kalaset ska firas lördagen den 14:e och gud nåde vädergudarna om ni gör dåligt väder!! Då får ni med en väldigt arg mamma att göra!!!! Tycker att det kan tokregna nu några dagar men på lördag ska sdet va fint igen *hoppas hoppas*

Har förresten beställt en ny vagn från hjälpmedelcentralen nu ju, den kommer om 3-5 veckor... Men lika bra att tro att den kommer om 5 veckor så att man inte blir besviken... Madde fick vänta 6 veckor så det är bara att vänta...
Så här ser vagnen ut, lånat bilderna från Mathilda såklart =) Här hittar ni till henne --> Klicka här




Måste gå för min älskling vaknade precis..

puss puss

Kommentarer
Postat av: Ia

Hej

försökte skriva till dig i helgen men vet inte om det kom fram. Jättefin sida du har!

Jag har en liten tjej pa 16 manader som har nystagmus, svart att sitta och är fantastiskt stel i kroppen. Blev jätteglad när jag hittade din blog om ditt lilla charmtroll, skulle vara kul att fa kontakt med dig och Jakob för att höra hur ni har det, kanske kan utbyta erfarenheter... vet inte hur det är för er men vi har fatt tjata oss till stöd men när vi väl kom in pa habiliteringen sa är de jättegulliga men jag tycker att det gar langsamt... är det sa för er med?

Haller tummarna för att ni far sol i helgen.

Kram Ia

2008-06-10 @ 20:16:37
Postat av: tinkerbellan

va rba,, då ses vi då.. runt 3 halv 4 någonting på torsdag.. Bara att fråga efter susanne holm o gabriel

2008-06-10 @ 22:26:53
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Beate

Ja vi har en underbar utsikt från vårt hem!:) Skal ta en bild en dag det er betre väder.

Hoppas Jacob gillar sin nya vagn:)

2008-06-10 @ 22:38:32
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: Anonym

nauw va kärt att du la bilder på mathilda =)

2008-06-15 @ 10:26:39
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0