Tack!

För alla fina och stöttande kommentarer!
Ni är guld värda =)
Även om detta är duktigt jobbigt just nu så vet jag att vi klarar detta..
Vi klarar allt!
Allt vi har gått igenom är inte normalt men va ska man göra? Ge upp och hoppas på det bästa?
ALDRIG!!!!
Nej då vi fortsätter att kämpa som vanligt men bara det att nu blir det ännu mera kämpande och tuffare!
Jag älskar min lille Jacob över allt annat! Min kärlek till honom går inte att beskriva!
Finns inga ord för det...
Så kämpa är det sista jag kommer att sluta att göra..

Tack alla söta =)

puss puss


Kommentarer
Postat av: Beate

Hei:)

Kan du si til Linn og Richard at det er en leilighet til salgs i Ulsteinvik (Varleite) for 1190000, med 2 soverom.

Kram

2008-06-18 @ 17:19:57
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

att inte alla bekymmer bara kan FARA ÅT HELVETE

2008-06-18 @ 23:42:33
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0