Saknad..

2 dagar kvar..
Jag ska inte neka till att jag inte saknat min son även om jag haft att göra hela veckan..
Men på lördag så får jag träffa honom igen =)
Men vi stannar i Danmark ytterligare några dagar på lite minisemester.. Ska bli skönt!
Tydligen är det bara här hemma i sin egen säng som Jacob sover så länge för i Danmark har han vaknat vaid halv 8-8.. Men det gör verkligen ingenting =) Klagar verkligen inte..

Har föresten glömt att berätta hur det gick hos dietisten i fredags, har haft en hel del annat att tänka på =/
Ja han väger ju aldeles på tok för lite för att snart vara 13 månader, 7750, i december vägde han 7500 så inte ökat något speciellt om man säger så...
Men iallafall så har vi bestämt att istället för att äta gröt 2 gånger om  dagen så ska han äta middag 2 gånger istället med 2 teskedar smör i varje burk..
Och så har vi bytt ut hans välling till sondnäring, heter minimax och ska vara som vällingen bara att det är grädde i.. Jacob gillar det som tusan - smaskade i sig hela på några sekunder.. Så jag skickade iväg beställningen direkt men det blev lite klödd på vägen så jag får hem det den 25e nästa vecka... Men bättre sent än aldrig..

Längtar efter min son...

Snart kommer min storebror och hans tjej Linn med deras lilla lilla kicka Emily - ska bli så mysigt! Så nu är det min tur att gosa bebis hehe...

Måste bege maj, ska möta dom snart!

puss puss


Kommentarer
Postat av: madde

Hej guman ! Nä de va inte mkt han gått upp i vikt. som mathilda då=( var beställer man minimax?pussar kramar från oss

2008-06-19 @ 18:44:17
Postat av: Maria och Wincent

Glad midsommar.... Hoppas ni får det trevligt i danmark!Kramar

2008-06-20 @ 14:18:50

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0