Pengar in - Pengar ut - uff

Så då va det gjort =) Betalat räkningarna så nu finns inte många stora pengar kvar på kontot haha jo då där finns så att jag ska klara maj =)
Men det är alltid skönt när man betalat räkningarna så kan man slappna av i en månad till tills nästa omgång ska betalas..

Fredag idag och jag har inte en plan inplanerad =/
Har diskat och tvättat en maskin vitt sedan jag la Jacob sen hamnade jag här konstigt nog hehe..
Kanske jag orkar städa lite? eller inte... kanske gör det imorgon istället =/ Jag är ju ingen städar människa....  Jag väntar hellre tills det verkligen behövs och när någon ska komma på besök - jag städar bäst under press faktiskt... 
Men det är ingen som ska besöka maj imorgon så då behöver jag inte städa då heller hehe - gött...
Jaja det kommer när det kommer...

När jag är färdig här så ska jag upp och fixa iordning lite jordgubbar till maj - blev såå sugen när jag handlade innan...
Så lite jordgubbar och glass blir det för min del och kanske någon bra film - om jag har någon??

Tycker att jag läst i många bloggar att deras små barn är sjuka - förkylningar och skit... Jobbigt..
Men jag har nog tur där för min son har aldrig varit sjuk inte ens lite förkyld.. Han har haft lite feber i samband med 2 av hans tänder man annars inget...
Till och med nu när vi va i Danmark så va min brors lilla flicka lite förkyld och bror min va dunderförkyld och alla vi sov i samma rum flera nätter men varken jag eller Jacob har blivit förkylda - sjukt gött!
^^Så lite tur ska man väl ha^^

Trevlig Helg!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

när är det hon gifter sig?

Ja jag kan typ när som helst på krstds dagarna men det roligaste hade varit om du kunde ordna babysitter, i några timmar iaf så vi kunde tagit en cider på torget (eller 2) =)

Lisa får jättegärna hänga på!

kram

2008-06-27 @ 21:58:48
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0