Ojojojoj

Va det är mycket som ska göras när man ska hålla i en möhippa - uff!
Och så vet jag att det är många som inte har så gott med pengar av min systers vänner så det blir lite svårare när man bor i ett land med dyra priser =/
Jag kan inte mer än göra mitt bästa och jag försöker!
Jag vill ju att min syster ska få den bästa möhippan =D
Jag beställer jag ringer jag bokar och försöker fixa och trixar..
Mend et kommer att bli bra!
Nu väntar jag bara på lite svar sen vet jag nog vad summan kommer att hamna på så att flickorna vet hur mycket dom spara ihop till =)

Men nu är klockan mycket så jag måste lägga maj!
En dag imorgon med ju =)
Hab väntar...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

ingen fara, du kan alltid ringa =)

Jag har ordnat en möhippa en gång hihi jag tipsar gärna om du vill!

jag är nog fri på måndagen på krstds dagarna om du vill hitta på något då?

kram

2008-06-27 @ 09:21:54
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0