Min Älskade Syster!

080808

Min älskade lilla syster ska stå brud!
Och jag ska vara tärna!!!
Jag längtar så mycket så det finns inte =)

Min systers yngsta son döptes igår och när firandets va i full gång och föräldrana öppnat alla doppresenter så säger Kim att han hade något han ville säga till Jennie och så föll han på knä och tog fram ringen och frågade om Jennie ville gifta sig med honom whiiihiii
Klart hon ville =) =) =)
Själv så satt man lite i utkanten och gav Jacob mat men jag hörde allt och jag förstod vad som va på väg att hända...

Bestman blev bestämd direkt för det hade ju Kim tänkt på innan så det blev min kära storebror Richard =)
Men min syster förstod inte direkt att hon skulle välja tärna.. Men det blev ju jag såklart =D=D Jag är ju hennes syster och självklart ville hon ha mej... Kanske det blir en till men det har hon inte bestämt ännu men jag jag jag jag ska var tärna hihihi....

Så nu ska jag planera möhippan och den ska bli såå jävla bra alltså!!!
Jag ÄLSKAR att planera hihi... Är ju barnledig hela veckan så jag kan tänka och planera en hel del!!!


Ja för er som inte vet så befinner sig Jacob i Danmark hos sina morföräldrar på en semester utan sin mamma.. Det kan han också behöva! Och jag skäms inte längre av att säga att det är skönt att vara barnfri även om jag saknar Jacob något kopiöst mycket men just det att slippa bära honom hela tiden är så skönt.. Och i och med att jag inte har någon som avlastar maj så är detta underbart och jag ska verkligen njuta och hitta på massa saker som jag inte kan göra när Jacob är hemma =)
Så igår gick vi ner till milano och åt pizza och kunde stanna kvar och kolla på matchen mellan Turkiet och tjeckien
Så jävla bra att Turkiet vann!!!
Ikväll ska vi åka in och kolla på Bio
Imorgon har vi planerat lite smått med att ta en tur till Simrishamn och bara gå och mysa lite (men inget bestämt)
På onsdag ska vi Bowla med alla mina syskon och respektiva såklart och så blir det ju en Sverige match mot ryssland som man måste se!!
På onsdag usch!! Då ska jag laga min tand - men det ska nog gå bra! Brukar det göra.. Det är ju mycket värre att dra ut och det ska jag ju inte.. Men annars har jag inget speciellt planerat på torsdagen - men det kommer nog hehe
Och på Fredag så ska vi fira midsommar hemma hos Emma - mysigt
Och på Lördag ska jag åka till Danmark till min älskade prins! Ska antagligen stanna några dagar men inget bestämt..
Dom firar ju Sankte Hans på måndag och det va ju sååååå längesedan jag gjorde det - jag vill grilla pinnbröd =)
Men vi får se hur det blir med det..
Men som sagt så är veckan fullplanerad och så måste jag klämma in lite städ hehe...

Och föresten - Jacobs 1års kalas blev kanon!!!
Det regnade inte men det blåste men det gjorde absolut inget!
Tyvärr så har jag ju ingen kamera själv så det blev inte massa massa kort tagna menlite..
Har inte fått dom än bara så ni får vänta!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Beate

Hej kjäre söte Linda.

Jag vet inte vad jag ska skriva, men tårane rinner når jag leser dina sista innlägg. Glädje for din syster, och en utrolig smärta for dig och lilla Jacob. Din kärlek for honom är så lett att se! Han är heldig som har dig som sin mamma Linda. Ni kommer att klara av dette tilsammans, det är jag säker på at ni gör! Och självklart ska du kunne ha barnledig utan att ha dårlig samvet, alle behöver det ibland. Ha kul denne veckan, du måste tenke på dig själv ochså!

Tenker på er!!

Kram...

2008-06-16 @ 17:48:35
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: madde

Men ååå va skoj med bröllop =)

2008-06-16 @ 21:34:12
Postat av: tinkerbellan

klart du ska få känna det e skönt att vara barnfri.. e ju hur normalt som hellst.. kommer nog jag med tycka måååånga gånger sen framöver..

2008-06-17 @ 08:18:31
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ååh så kuligt!!! Bröllop.. o tärna dessutom! wiii Vilken ära!



Nu till ert (ditt o jacobs tråkiga besked..) Tycker det e så synd att Jacob inte mår bra. I allt detta kanske det känns en gnutta skönt att ha fått diagnos? Jag vet inte.. om man nu ska försöka va positiv vilket jag kan tänka mig måste va svårt nu. Du e stark Linda o med er speciella kärlek kommer Jacob få ett fint liv trots sjukdom, det känner jag! Lycka till med allt..



Kram från mig

2008-06-17 @ 16:05:27
URL: http://annaalbert.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0