Lördag!

Och inget händer - som vanligt
Sitter hos lillebror en liten snabbis och tänkte skriva ett snabbt inlägg om helgens alla måsten - nada
Jacob ligger i soffan och lyssnar på musik och traggar - skönt at han kan roa sig själv ibland också =)
Lisa va och hälsade på innan en runda.
Kanske man ska ut och gå en runda ?? men tänk om det börjar regna.. Regnskyddet ligger i Danmark upps...
Nej det får bli att vi stannar hemma och myser istället.. Busa lite..

Nästa helg händer lite mer iallafall =) Sofie&Henke ska ha födelsedagsfest och där ska även Miian dit så det kommer att bli kul att träffas hihi.. - på tiden!

Jag hoppas att veckan går snabbt men det tror jag den gör..
På måndag ska jag hem till Kalle&Katta och på Tisdag ska jag träffa första halvan av möhippa gänget och på Torsdag den andra halvan =) Får ju dela upp det då alla jobbar olika.. På fredag ska jag till Danmark och lämna Jacob sen kommer mamma tillbaka med honom på Söndagen.. Jag stannar nog tills på lördagen men det får vi se...

Va skönt det känns att vara uppbokad hela veckan utan några möten på Hab - känna som om man har ett liv för en gångs skull...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

Javisst är de skönt när man förengång skull kan ha det lite fritt =) Utan ngr dr och habmöten osv. Man vill ju ha ett liv utanför allt med ju. Brukar ni gå på tittin? ska vi träffas ngn dag? kramis

2008-06-28 @ 15:33:46
Postat av: Mia

hejje, hoppas allt är bvra med er, Vad kul att du ska till Sofie och henke, det ska jag med. Ses där. Ha det så bra idag. Kram Mia

2008-06-28 @ 18:12:55
URL: http://tallulla.blogg.se/
Postat av: Beate

Vad skönt med en Hab-fri vecka!

Njut det Linda:)

-

Svar: Molo-bodyen med stjärnor er härlig!! Synd mina barn är för stora:(

Jag har inte fått svar från banken, men hoppas hon ringer mandag. Hållar tummarna jag ochså:)



Kram

2008-06-29 @ 00:44:14
URL: http://mrsbea.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0