Hemma igen!

Nu har jag varit i Danmark och hämtat hem min vackraste =)
Saknade mamma hade han nog allt gjort.. Morfar berättade att det märks så tydligt att Jacob slappnar av så fort jag kommer och det känns så otroligt skönt att få höra sådant =)

Det blev aldrig att vi firade sankte hans pga blåsten! Blåste som fan där vi va så det blev ingen bål med häxa så v i gick in till grannen istället och grillade enkel korv med bröd - riktigt gott va det =)

Alla planer för möhippan  är färdiga - nästan iallafall.. Måste ändra på en bokning vi gjort och lägga till två bokningar sen är det bara lite fin puttsning av schemat hehe.. Så snart ska jag samla alla flickor och berätta om planerna för dagen - ska bara hitta en ledig dag i mitt fullspäckade schema - usch!!

Imorgon ska vi inte till Habiliteringen ocn där ska dom mäta Jacobs rörlighet ?? Och hur det ska gå till får vi se- spännande..
Sen har jag fått nya tider till honom också, han  ska röntga bäckenet och så ska han till ögonläkaren igen och han ska till ortopeden så att han kan få sitt ståskal och så har han fått tid till tandläakaren fast inte förrän i september - verkade inte som om dom tänkt skicka ut någon tid själva så det va tur att jag skulle dit på en lagningen hehe.. Sen har vi ju alla dessa småbesöken hos sjukgymnaster och arbetsterpeuter så min kalender är näst intill full.. men men man lever bara en  gång så varför inte göra det ordentligt hehe =D

Turkiet förlorade mot tyskland - såå synd!! ville sett dom i final men men... det va nära endå...
3-2 till tyskarna

Nej nu ska jag lägga maj..
Och imorgon får jag data och internet igen så det ska bli så skönt att slippa sitta här så sent, kan jag göra annat istället..

puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hej linda, kul att du skrev!

Jag vet att jag varit sålig på att svara men nu har jag för vana att svara på kommentarerna innan jag godkänner dom, på så vis håller jag reda på vilka jag svarat på och så hihi, så nu svarar jag alltid ;)

Hur är det med er ?

Ska du ut nåt på krstds dagarna?

Vi kanske kunde träfftats ju?

oj vad många frågor hihi men men.

massa kramar

2008-06-26 @ 10:09:49
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Beate

Hej hej, och tack för kommentaren:)

Den Plastisock klänningen är hur söt som helst!! Vill ha;) Och aptröjan gillar jag, Victoria har apbyxan.

-

Jag har det vell inte så veldig bra just nu, mitt hjärte är knust:'( Men jag klarar mig!! Alltid:)

-

Hvordan gikk det på hab idag??

2008-06-26 @ 20:22:09
URL: http://mrsbea.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0