Glad midsommar!

Denna dagen är fylld med minnen för maj..
Både sorgliga och glada minnen..
Igår den 19e var det 1 år sen som min älskade son blev utskriven från Neo i Kristianstad - änteligen =)
Imorgon den 21e är det 1 år sedan min kusin valde att inte finnas kvar - sorgligt men det va vad han ville =(

Och vad gör jag idag då?
Jo jag sitter hemma hos min vän Emma och ska fira midsommar med nästan alla mina närmsta vänner..
Min storebror med familj och min lillasyster med familj är också här så egentligen borde min lillkille varit här..
Men ikväll ska jag dricka vin och cider och då vill jag inte ha min prins hos mej..
Jag träffar ju honom imorgon igen så det är inte så länge till =)

Jag hoppas på en trevlig kväll och inte för mycket snack om Jacobs sjukdom. Vill helst slippa tänka på det när jag är barnfri..

Hoppas ni alla får en trevlig  midsommar..


puss puss


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

han e världens finaste jacob oavsett vad han har o inte har.. han e precis lika värd att bli älskad som alla andra.. o han har världens finaste mamma.. det e som jag brukar säga att dessa barn med extra behov valde nog sina mammor.. de valde dem som var starka att klara av det.. han e en gåva oavsett vad..

2008-06-21 @ 09:01:55
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Miian

Hoppas du hade det bra igår,och att du har det ännu bättre nu när du får träffa Jacob igen!

har tänkt massor på dej den senaste veckan,att du kan vara så stark,är en gåta!

Nu ses vi snart,ska bli skojj!!!

kram på er!

2008-06-21 @ 13:01:54
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0