bakfull??

uff det känns som om jag drack 5 liter vin m.m igår!
Mår verkligen blää idag!
Och jag gjorde inget igår, satt hemma och kollade på film åt räkor med stark vitlöksdippa och vattenmelon och vitlöksbröd såklart och till det drack jag cider - utan alkohol!!
Jag har så ont i huvudet ufff...
Men jag tror att det kan beror på att jag sovit för mycket.. Tror kl va elva när jag somnade framför tv och vaknade först kl 9..
Vill inte försvinna... Har förvisso inte tagit någon panodil heller så jag får väl skylla maj själv =/ Fast det känns inte som om det kommer hjälpa ändå för detta känns mer mot migrän hållet...
Jag får testa med en panodil och se om det hjälper - brukar försöka klara maj utan piller så gott det går.

Sen kommer Ceccan hit vid 12 och då ska vi ut och gå på en promenad och det ska bli skönt..

känns som om jag ska spy... mår illa...
 
bye

Kommentarer
Postat av: madde

eller så åt du för mkt igår hhiihi :)

2008-06-29 @ 12:08:25

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0