För lite plats...

Idag har vi inte gjort något speciellt.
Ceccan kom förbi vid middags och hade frallebullar med sig - gott!
Va ju meningen att vi skulle ut på en promenad men det va lite ostabilt med regn och jag har u glömt regnskyddet Danmark så vi stannade hemma och snackade istället - trevligt det också ju =)

Badade Jacob idag men det fanns det ingen glädje av för när han skulle dricka sin minimax så kom allt upp igen och då låg Jacob på rygg och det kom massvis - jag lovar - så allt hamnade i hans nytvättade hår!
Så det fick bli en dusch under kökskranen...
Jag badar ju inte min son så ofta då han blir totalt vansinig i baljan!!! Så här hemma är det helkroppstvättar och hårtvättar i rinnande vatten... Någon gång duschar vi ihop men det har han också börjat protestera mot =/
Snart gillar han väl inte varmvattenbassängen heller...
Nej det tror jag faktiskt inte att han gör - han njuter så mycket när vi är där =) Det är ju inget bus precis bara mys...

Känner att jag behöver rensa ut massvis här hemma - bläää..
Känner att jag snart inte får plats med alla saker... Och det blir bara mer och mer, speciellt från hjälpmedelcentralen...
Måste ringa min hyresvärd denna vecka som kommer och förklara läget vilket jag inte gjort tidigare för nu är jag verkligen i STORT behov av en större lägenhet som är handikappsanpassad...
Lägenheterna bakom maj hade varit perfekt!
Nu när mamma kommer så ska hon få köra hem vissa saker hem till min syster då dom har en riktigt stor vind att fylla och hon har sagt att det är okej att jag ställer vissa saker där =)
Ska bland annat ställa Jacobs vagga där - han har tröttnat på den duktigt nu hehe... Så fort jag sätter honom i den så blir han totalt vansining haha men det är ju inte konstigt då han använt den flittigt i 1 år =)

Föresten så vägde jag Jacob idag och han har gått upp till 7900!!! Så det går uppför iallafall och det är toppen =D

Nej nu ska jag avsluta!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

jätte kul han gått upp det har mathilda med märkte jag igår :D jippi för våra mirakel <3 kram på er

2008-06-29 @ 21:59:07
Postat av: madde

ibland tror man inte man äter så mkt haha.. men i själva verket kan d ändå va för mkt för magen just den dagen =) de dära brukar ja råka ut för ofta hahahaa.

2008-06-29 @ 22:00:52
Postat av: Linn og Richard

Va bra at Jacob går opp i vekt da! Blir glad av å lese at ting går rette veien for dere;)

2008-06-29 @ 22:26:21
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Beate

Så flott at Jacob har gått upp i vikt!!

Jag vet godt hur det är med för lite plats, vi bor 5 personer i en liten lägenhet:/ Och du med dina hjälpmedel merker vell det extra gott!! Hoppas ni kan få en ny lägenhet som passer er betre:)

2008-06-29 @ 22:38:06
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: madde

pst. du får söka lgh här i dessa hus jag bor ;) dem är bra handikappanpassade:)

2008-06-29 @ 22:56:49

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0